Szezonvégi találkozó NIU-tulajdonosoknak és a hangtalan autók, motorok iránt érdeklődőknek most pénteken a Westendben. Elektromos robogó, sőt krosszmotor is lesz az eseményen.
Megelégedhettek volna a bajorok néhány látványos extrával, ám nem álltak meg itt, és gazdagabb felszereltséggel és más módosított futóművel dobták piacra az R 18 Classicot.
Erősebb, mégis tisztább üzemű lesz elődjénél az új MT-09, ám a formavilága valószínűleg megosztja majd a motorosokat. Akárhogy is, néhány nap múlva hivatalosan is leleplezik az új sorhármast.
Olyan szerteágazó a probléma, hogy összefogtak a motorosok és a vadászok a közös megoldás reményében. Egy biztos: a jelenlegi állapot tarthatatlan, és sürgős változásra van szükség.
Rendhagyó baleset történt Anitával májusban: stroke-ot kapott a nyeregben, és magatehetetlenül elesett Hayabusájával. Persze nem a jólelkű motorosokról lett volna szó, ha nem siettek volna azonnal segítségére.
Laguna Secában versenyezni a pályázásra szinte teljesen alkalmatlan motorokkal? Elmés ötlet volt tető alá hozni a King of főleg egy ilyen legendás helyszínen.
A meglepetésként érkezett Forza 750 után újabb modellről hull le a lepel: hamarosan kiderül, pontosan milyen lesz a kívül-belül átalakult, 2021-es Honda CB1000R.
Hála az új befektetőnek, nem csak a Vespa kínálatban találunk valóban hiteles retró robogókat. A Lambretta él és virul, sőt a Kiskának köszönhetően egyre szebb gépekkel lepi meg a motorosokat.
Nakagami és Marquez is brillírozott az edzéseken, s ez alapján úgy tűnt, Quartararo, Mir és Dovi mellett a hondás is beleszólhat a világbajnoki cím sorsába. Persze a versenyen végül minden másként alakult.
Meglepetésre – most éppen – nem a GS vezeti az eladási listákat, és szintén meghökkentő, hogy milyen márkák sorakoznak a legjobb ötben. Alaposan átfésülte a motorpiacot a járványhelyzet.
Köztudott, hogy csökkent az új autók forgalma, a motoroké pedig nőtt, de ennél is meglepőbbek a motoros háttéripar számai. Faljuk az új gumikat, csak győzzék a gyárak.
Több mint száz esztendeje ontja magából a jobbnál jobb gépeket az osztrák KSR kremsi gyáregysége. Ma az egykori alapító dédunokája vezeti a legendás vállalatot, aki nagy tervekkel készül a jövőre.
Arra utal az új szlogen, hogy nagyobb erőforrást kap és izmosabb lesz a 2021-es Yamaha MT-09, miközben jelentősen csökken a károsanyag-kibocsátása, hogy megfeleljen az Euro5 előírásainak.
Egyenesen Texasból érkezik az újabb hangtalan gép, ami megjelenésével és tudásával is sok hívet szerezhet a cégnek. Állítólag már 2021 tavaszán megvásárolható lesz a Grunt.
Még vagányabb, erősebb és gyorsabb lett a Honda apró örömmotorja, mely 2021-ben már új néven folytatja pályafutását. Akár takarékos ingázónak is beválhat a stílusos 125-ös.
Milyen érzés öt év endurózás után kategóriát váltani, és visszatérni a krosszpályákra? Erről mesél új videójában Zsigovits Norbi, aki az országos bajnokság ajkai futamán vett részt.
Sejtettük, hogy nem csak az Africa Twinben láthatjuk az új, 1100-as sorkettest, az mégis kisebb meglepetés, hogy egy chopper kapja az erőforrást.
Hiába jött az új Ducati és a két MotoGP-pilóta, s a japán riválisok is hasztalan keltek harcra Rea-vel. Elképesztő sorozaton van túl a zöldek pilótája, aki hatodik alkalommal lett világbajnok.