Úgy tűnik, lehet még fokozni a stílusos Grom megjelenését, legalább is ezt bizonyítja a modell 21-es változata. Még hitelesebb retró idomzatba csomagolva érkezik az immáron MSX125 Grom nevet viselő újdonság, mely az önjelölt motorépítők kedvence lehet.
Az összes burkolat, idom ugyanis egyszerűen eltávolítható, csupán hat-hat csavart kell meglazítani oldalanként, ráadásul a kötőelemek stílusjegyként is megállják a helyüket. Emellett új műszeregységet is kapott a gép, amiről lényegesen több adat, információ leolvasható, de a legfontosabb változás mégis csak a hajtáslánc, mely révén gyorsabb lett a motor.
Vadonatúj, 125-ös, léghűtésű, kétszelepes hajtómű dolgozik az MSX125 Gromban. Csúcsteljesítménye 4%-kal, 9,79 LE-re (7,2 kW-ra) nőtt 7250-es percenkénti főtengelyfordulatnál, míg legnagyobb forgatónyomatéka 10,5 Nm (5500 f./perc). Hogy még gyorsabb legyen városon kívül, teljesen átalakították a váltót, így immáron ötfokozatú egység dolgozik a gépben.
Ettől javult a gyorsulása, valós végsebessége – 15/38-as első/hátsó lánckerékkel – 94 km/órára nőtt, így a fürge és karcsú Grom eszményi társ a reggeli dugókban, és az elővárosi ingázás is simán megoldható vele. Ráadásul a WMTC-mérés szerint csak 1,5 litert eszik százanként, tehát majdnem négyszáz kilométert lehet megtenni vele egyhuzamban.
Noha csak most jelent meg, már a hazai ára is ismert: a 16 ezer kilométeres szevizintervallumú, a masszív villával és központi rugóstaggal felszerelt motor 1 369 000 Ft-ba kerül, és máris rendelhető a hazai szalonokban.