Jön az új Custom és hamarosan minden részlet kiderül a Pan America túraenduróról is. Bárki „részt vehet” a leleplezésen, mely kivételesen online zajlik majd.
A december eleji fagymentes, napsütéses időjárás sokakat csábított motorozásra, ámde most már nyálkás, kellemetlen napok elé nézünk, ideje hát eltenni télire a vasat.
Fotózás valamelyik pályán, gyors helyváltoztatás ipartelepen vagy kalandozás az imolai veteránbörzén? Közös pont, hogy szükséged lesz hozzá egy könnyű járgányra, mint például az Ultimo.
Mire van szükség a vb-szerepléshez, és miért igényelt megszokást az R1 az agresszív GSX-R után? Többek között erről is mesél Kovács Bálint, aki már javában készül a 2021-es szezonra.
A kis GS után bemutatták az egyhengeres bajor csupaszmotort is, mely Euro 5-ös erőforrással, szebb külsővel és néhány hasznos extrával folytatja pályafutását.
Többek között arra is jó az alapáras nyomkövető, hogy kiderüljön: a tulajdonosok már 7 milliárd kilométert tettek meg a formás gépekkel tankolás és olajcsere nélkül.
Hamarosan olyan elterjedt kiegészítő lesz a légzsákos mellény, mint ma a protektorok? Minden jel erre mutat, de a műszaki részletek egyelőre nem tisztázottak.
Nehéz eldönteni, hogy melyik a rosszabb: ha csak tréfa az ezerfős aláírásgyűjtő kampány vagy ha teljesen komolyan gondolják a szervezők. Akárhogy is, le a préseléssel és vissza a csővázat!
Mit tehetnek a rendőrök, ha nem érik utol az erdőben és védett területen menekülőket? Nos, adja magát az ötlet: leigazolnak egy enduróbajnokot, aki tuti bárkit elkap.
Csak néhány hete kapható a gigantikus R 18, de máris két újabb változatáról hullt le a lepel. Nem kérdés, hogy a tengerentúli piacot célozzák meg az új Transcontinental kivitellel.
Különösen a sportmotoroknál okoz gondot a biztonságos rögzítés, mert az idomok miatt egyszerűen nincs hely a spanifereknek. Ezen változtat a most bemutatott, egyszerűségében lenyűgöző eszköz.
Lényegesen kevesebb ütközést okoztak a motorosok idén, mint a korábbi években. Mondhatnánk, hogy a tavaszi hónapok korlátozásai miatt, de a számok nem ezt mutatják.
A márciusi gyárleállások idején egy lyukas garast sem tettünk volna arra, hogy idén rekordot dönt a hazai motoreladás. Senki nem számított ilyen erős nyári és őszi forgalomra.
Tényleg egyedül megy túrázni az önvezető motor? – viccelődnek a szkeptikusok, pedig a motoroknál egészen mást jelent a fogalom, mint az autókban. Remek példa erre a Gold Wing.
Hat éve bontott zászlót a NIU Technologies, és ma már ők diktálnak a villanyrobogók piacán, sőt nemrég egy nagymotort is bemutattak. Így lesz évi egymillió motoros cég az új belépőből.
Kit érdekel a karantén, ha a szinte teljesen kihalt szigeten motorozhat az ember? Abdul őszi túrája Szardíniára, ahol sok minden változott a járvány alatt.
Könnyű, mint egy bicaj, de forgatónyomaték terén fityiszt mutat a legdurvább izomgépeknek is. Igazi terepező célszerszám a 27 centis (!) szabad hasmagasságú Firefly.
Nagyon sokat fogyott és erősebb lett a Monster, de bármilyen karcsú is, hiányzik a legendás térhálós váz. Elképesztő tömeg/teljesítmény aránnyal érkezik az új Szörny.