Ha egy benzines modell alatt látnánk a Firefly műszaki adatait, arra gondolhatnánk, hogy fáradt volt a szerkesztő, és egyszerű elírásról van szó.
Brutális menetteljesítménnyel sokkol a SUR-RON Firefly
Elvégre fizikailag lehetetlen, hogy a két- vagy négyütemű gépek 40-50 kilós tömeg mellett kereken 200 Nm-es (!) forgatónyomatékkal büszkélkedjenek, márpedig a Firefly Performance X pontosan ezt tudja:
Ezzel akár 80 km/órás végsebességre képes, már ha valaki bevállalja ezt a tempót igazán kemény terepen. Ráadásul a strapabíró SUR-RON Offroadnál is erősebb, masszívabb alkatrészekből készül a modell, így jöhet ugrató vagy dagonya, szó szerint állja a sarat…
Hajtásáról szénkefe nélküli villanymotor gondoskodik, míg az erő szíjhajtáson keresztül jut el a hátsó kerékre. A járműiparban jól ismert, 18650-es akksicellák táplálják energiával a motort, ezeket túltöltés és mélykisütés elleni védelemmel is ellátták, hogy minél hosszabb életű legyen az energiaforrás.
Bár a nagy teljesítményű Performance X az EU-s szabályok értelmében nem használható közúton – már csak 80 km/órás végsebessége miatt sem –, aki munkába járásra is befogná a gépet, annak a világítással felszerelt Firefly Light Bee lehet jó választás.