A német zajkorlátozások ugyan nem lépnek életbe, de ettől még folytatódnak a razziák a hangos motorok lefülelésére. Tegyük hozzá: nincs valami sok dolga a zsaruknak, alig van szabálytalan gép.
A hétvégén már Superbike géposztályban indul Kovács Bálint a Pannonia Ringen. Jó hír, hogy a mai döntés után mégis megnyitják a pálya kapuit – ingyenes lesz a belépés a nézőknek.
Egyszerű prototípusnak tűnt a korábban látott, kompresszoros gép, de a járvány dacára is végeztek a fejlesztésével. Hamarosan napvilágot lát a japán-olasz frigy első gyümölcse.
Egy átlagembernek legalább két hónap pihenésre és féléves rehabilitációra lenne szüksége ilyen sérülés után. Marquez szerencsére nem tud erről, ezért ma már újra Jerezben van – versenyezni szeretne.
Ha megkésve is, de elindulnak a hazai motoros bajnokságok. A hétvégén például a szupermotósok csaphatnak össze a szeptember közepéig tartó, négyfordulós sorozat nyitófutamán.
Hatból úgy két-három hónap kiesett, ennek dacára alig csökkent az új motorok forgalma Európában. A drága étterem és az utazás már nem menő, inkább kétkerékre váltanak az emberek.
Néhány nappal ezelőtt arra buzdítottuk a SportMotor olvasóit, hogy tervezzék meg az új MotoGP-pálya nyomvonalát és adjanak nevet a létesítménynek. Nem volt hiány jelentkezőkből és érdekes ötletekből sem.
Nemrég úgy határozott a Német Szövetségi Tanács, hogy 80 dB alá csökkenti az összes, Németországban eladott motor zajszintjét. Szerencsére időben léptek a motorosok, hogy meggátolják a tervet.
Csaknem kéthetes kalandra indul harminc motoros, hogy Dél-Afrika és Norvégia után egy újabb lenyűgöző vidéket fedezzen fel a Honda Africa Twin nyergében.
Tökéletes bemelegítés volt a hétvégi, brnói verseny Kovács Bálintnak, aki csak néhány napot pihen, és vasárnap már az Alpok Adria hazai nyitófutamán áll rajthoz.
Pont úgy törnek Marquez trónjára a fiatalok, mint ahogy ő taszította le a csúcsról Rossit vagy éppen Lorenzót. Csak éppen most nincs idő behozni a lemaradást: sprintversenyt futnak, nem maratont.
Csonka szezon ide vagy oda, eddig a LiveWire-teszt volt az év legnagyobb meglepetése. Ha tényleg ilyen az elektromos közlekedés, akkor lassan ideje búcsúzni a benzinesektől.
Alig két tucat államban írják elő a kötelező sisakviselést az USA-ban, és immáron Missouriban is fedetlen fővel motorozhatsz. Persze csak akkor, ha elég drága biztosítást kötöttél.
A negyvenéves évforduló alkalmából megjelent a BMW F 750 GS, BMW F 850 GS és BMW F 850 GS Adventure egyedi külsővel tiszteleg a Peres Lászlóhoz fűződő ős előtt.
Újdonság, hogy a megszokott géposztályokon túl immáron a MotoE küzdelmeit is élőben követhetjük, mégpedig magyar kommentárral. Végre elrajtolt az idei gyorsaságimotoros-világbajnokság.
Ha egy közlekedési balesetben felmerül a szándékosság, akkor emberölési kísérlet miatt áll bíróság elé a sofőr? Az ügyészség döntését bátran vehetik fenyegetésnek a hevesebb vezetők.
Hamarosan rajtol a 2020-as Alpok-Adria bajnokság, ráadásul éppen hazánkban rendezik a nyitófutamot. Kovács Bálintnak és Kakuszi Ádámnak is szurkolhatunk a versenyen.
Mint egy extrém triatlon: ötezer kilométer terepen, majd 1600 egy nap alatt, közúton, végül egy 12 órán tartó endurance verseny – így tesztelte Zeljan Rakela a kiváló Honda X-ADV.