Tényleg egyedül megy túrázni az önvezető motor? – viccelődnek a szkeptikusok, pedig a motoroknál egészen mást jelent a fogalom, mint az autókban. Remek példa erre a Gold Wing.
Hat éve bontott zászlót a NIU Technologies, és ma már ők diktálnak a villanyrobogók piacán, sőt nemrég egy nagymotort is bemutattak. Így lesz évi egymillió motoros cég az új belépőből.
Kit érdekel a karantén, ha a szinte teljesen kihalt szigeten motorozhat az ember? Abdul őszi túrája Szardíniára, ahol sok minden változott a járvány alatt.
Könnyű, mint egy bicaj, de forgatónyomaték terén fityiszt mutat a legdurvább izomgépeknek is. Igazi terepező célszerszám a 27 centis (!) szabad hasmagasságú Firefly.
Nagyon sokat fogyott és erősebb lett a Monster, de bármilyen karcsú is, hiányzik a legendás térhálós váz. Elképesztő tömeg/teljesítmény aránnyal érkezik az új Szörny.
A kilencvenes években gomba módra szaporodtak a motorkerékpárokra és alkatrészeikre szakosodott üzletek. Az RMC Motor története is ebben az időszakban kezdődött.
Ismét kés alá feküdt a spanyol tehetség. Valószínűleg ez az utolsó műtétje, de kérdéses, hogy tavaszig befejeződik-e a rehabilitációja.
Gazdát cserélt a több mint húsz éve, családi vállalkozásként alapított Harley-Davidson Budapest. Az új tulajdonosok az alapítok nyomdokain járnak, de új ötleteket is bevetnek.
Magasabbra került és nagyobb lett az erőforrás, így komolyabb teljesítménnyel és bőséges szabad hasmagassággal kerül a szalonokba az új Honda CRF300 RALLY.
Blokkolásgátlótól a holttérfigyelőig – maguk a tervezők mesélnek róla, hogy miként működik és miért fontos a német cég egy-egy motoros fejlesztése.
Már tudjuk, miként működik az automatikusan üzemmódot váltó motor, de nem teljesen tiszta, hogy ki is a célközönsége. Videón az első hibrid Kawasaki.
Kedvező árral és izmosabb erőforrással támad a Honda többcélú, nagy hasmagasságú endurója, a CRF300L. Úgy lett jóval nyomatékosabb a modell, hogy közben jelentősen csökkent a súlya.
Noha a közlemény optimista hangvételű, és azt írja, hogy csak elhalasztják a rendezvényt, ez gyakorlatilag annyit tesz, hogy 2022 nyaráig biztosan nem lesz verseny a szigeten.
Minimálisan emelkedik az autópálya-matrica ára, viszont lazítanak a bírságolás módján. A motorosokat aligha zavarja majd a dolog, mert az emelés még a száz forintot sem éri el.
Nagy a csönd az év elején megsérült Marc Marquez körül, ami sosem jó hír. Már arról pletykálnak, hogy újabb műtétre szorul, oda a 2021-es szezon és perre készül a család az orvosok ellen.
Néhány éve még úgy tűnt, semmi nem veszélyezteti a crossoverek első helyét az új motorok rangsorában. Mára ez alaposan megváltozott, jönnek fel a nakedek és a robeszok.
Hányszor fordult elő, hogy jó lett volna visszanézni a tempós kanyarvadászatot vagy necces közlekedési helyzetet, de senki nem vette fel? Nos, a K2-vel ilyen többé nem fordulhat elő.
Miként nőhet fel egy e-robogót gyártó cég a Piaggo vagy a Suzuki szintjére? Példaértékű történet a NIU-é, mely a válság évében is folytatta hódító útját, és már napi 25 ezer gép gyártását tervezi.