Tagadhatatlan, hogy egyre nagyobb az igény megfizethető, sokoldalú motorokra, melyek karcsúak és könnyűek, ezáltal helytállnak a zsúfolt városokban, de elég erősek, hogy autópályán se kelljen szélárnyékban evickélni velük.

Brixton Cromwell 250 – épített motor a szalonból

Gumiharmonikás villájával, klasszikus, léghűtéses erőforrásával és szivaralakú kipufogójával szakasztott úgy fest a Cromwell 250, mintha a hatvanas-hetvenes évek egyik brit csupaszmotorja állna előttünk. Remekül passzol a retró formához a sűrű varrásokkal díszített, „hurkás” nyereg, és a fűzöttküllős kerekek is szépen asszisztálnak ahhoz, hogy tényleg múltidéző legyen a fekete-szürke és arany-narancs színekben készülő 250-es.

ksr-moto-brixton-cromwell-250-28512
Természetesen elektronikus üzemanyag-befecskendező táplálja a kereken 250 köbcentis, négyütemű egyhengerest, melynek legnagyobb teljesítménye 18 lóerő, tömege pedig csupán 145 kg

Persze a régies külső csak álca, és ezúttal is naprakész technikát takar. A kedvező ár dacára szériafelszerelés a LED-es nappali menetfény és a LED-irányjelző, a digitális sebességmérő és az ABS. KÉP

ksr-moto-brixton-cromwell-250-28511
Érdekes részlet a csíkozással „megbolondított”, kétféle színű üzemanyagtartály. A legtöbb gyár – főként költségcsökkentési okokból – mellőzi vagy felárért kínálja az ilyen egyedi fényezést, de a Brixtonnál ez is alapáras

Mivel a motor keskeny felépítésű és csak 145 kilót nyom, a törékeny hölgyeknek sem okoz gondot a stabil talajfogás és a motor megtartása. Részben a csekély saját tömeg eredménye, hogy 114 km/órás végsebességre képes a modell, vagyis városon kívül is tartja a forgalom tempóját, miközben fogyasztása a 125-ös robogókéval vetekszik – mindössze 2,8 literrel beéri 100 kilométerenként.