Várhatóan ugyanazzal a 60 fokos, 1250 köbcentiméteres, folyadékhűtéses Revolution Max V2-es erőforrással érkezik majd, mint mivel a Pan America is, viszont az erősen kérdéses, hogy ez is 145 lovas lesz-e, vagy szerényebb csúcsteljesítménnyel, de combosabb forgatónyomatékkal kerül-e a szalonokba.
A képeken jól kivehető bobber mivolta, erre utal a hátsó ülés hiánya, a zömök építésmód és persze a legfontosabb fűszer, a ballonos, magas falú abroncs. Noha ez még nem a szériaérett modell, és ezt ki is emelte a Harley, valószínűleg nem sokat változik már a formája a januári, online bemutatóig.
Idén októberben a Harley-Davidson és a Delhiben működő Hero MotoCorp szerződést kötött, melyben a Hero MotoCorp vállalja, hogy átveszi a szervizelést, az értékesítést és a terjesztést is a kontinensnyi országban. Erre azért van szükség, mert a Harley-Davidson az elmúlt években nem tudta hozni az elvárt számokat és abban bíznak, hogy a közös munka sikeresebbé teheti a vállalatot Indiában.
Sajnos egyelőre nem sokat tudni a motorkerékpárról, mert a H-D annak ellenére, hogy megerősítette a hírt, és hamarosan bemutatja a modellt, egyelőre hét lakat alatt őrzi a pontos adatokat. Ez bizonyára stratégiai megfontolás, hiszen az új Custom igazi nagyágyúkkal csap össze 2021-ben, mint a Yamaha Bolt vagy a nemrég megjelent, Africa Twin-blokkos Honda Rebel 1100.