Új kipufogórendszer, szélesebb abroncs és továbbfejlesztett futómű – ezek a 2021-es Moto Guzzi V7 legfontosabb újításai, leszámítva persze a V85 TT kalandmotorból származó erőforrást.

Bemutatták az új, erősebb Moto Guzzit

Ezzel szédítő 65 lóerőre nőtt a csúcsteljesítmény, a forgatónyomaték pedig 73 Nm-re, hozzátéve, hogy háromezres percenkénti főtengelyfordulattól már elérhető a nyomaték 80%-a.

moto-guzzi-v7-850-2021-bemutato-28275
Moto Guzzi V7 Stone

Szélesebb lett a hátsó abroncs, bár ez esetben igencsak relatív a széles jelző, ugyanis 150/70-es köpeny feszül a látványos felnin. Csinosabb lett a nappali menetjelzős fényszóró és remekül mutat a kör alakú, klasszikus vonalvezetésű, színes LCD-re épülő műszeregység is, bár ezt csak a Stone alapmodellen találjuk meg.

moto-guzzi-v7-850-2021-bemutato-28274
Moto Guzzi V7 Special

Bármilyen meglepő, a drágább Special kap egyszerűbb technikát: ebben nem LED-es, hanem hagyományos fényszóró világítja meg az utat, és két analóg óra díszíti a digitális egység helyett. Lám, ezt is megértük: már nem a LED és a színes kijelző, hanem a régies technika a „Special” kiadás... Persze jobban belegondolva ez logikus is, hiszen ma már sokkal egyszerűbb és olcsóbb távol-keleti kijelzőket vásárolni, mint bonyolult mechanikájú sebesség- és fordulatszámmérőt készíteni egy motorra. Akárhogy is, a lényeg a végeredmény, és persze a remény, hogy néhány gyár még nem (teljesen) temette el a klasszikus motorok egyik legszebb alkatrészét, a dupla, kör alakú, analóg műszereket.