Hogy lehetsz versenymérnök a MotoGP-ben? Kitűnő alap hozzá a Széchenyi István Egyetem integrált motorkerékpár- és versenyszakmérnök képzése, melyre január végéig jelentkezhetsz.
Újabb gyár jelentette be, hogy a kölni, valamint milánói seregszemle helyett online bemutatókra helyezi a hangsúlyt. Vajon túlélik a járványhelyzetet a nagynevű kiállítások?
Öt csodaszép motor, mely nem csak bámulatos megjelenésével lóg ki a tömegből. Ezt nyújtják ma a motorgyárak a 30 és 60 ezer euró közötti árkategóriában.
Mi a különbség az ösztönös és a tudatos cselekvés között? Nos, motoron ülve ezen múlik, hogy elkerülöd a veszélyt vagy a másikat követve a fűben kötsz ki. Tanulságos válogatás a pályáról.
Csaknem húszfutamosra tervezik az idei világbajnokságot, de az eredeti terveket felülírva Ázsiában és Európában zajlanak majd az első összecsapások. Orosz Nagydíj is lehet 2021-ben.
Télen-nyáron egyaránt remek program a quadozás, de a hazai szabályozás nem kedvez az ATV-k tömeges elterjedésének. Összefoglaljuk, mivel hol és hogyan quadozhatsz legálisan.
Aki még nem látta ezt a gazdag és érdekes kiállítást, annak most mutatunk pár képet kedvcsinálóként az egyik legnépszerűbb SportMotor-galériából. Látványos túraajánló a tavaszi hétvégékre.
A mértékadó Benetts szellőztette meg, hogy szintet lép a márka, és az A1-es, A2-es modellek után előrukkol egy igazi nagyágyúval. Soros, kéthengeres és literesnél nagyobb lesz az új naked.
Átestünk a ló túloldalára? Visszás helyzet, ha az egyenruhásnak kell megmagyaráznia, hogy miért üldözi a rablókat és motortolvajokat. Nem is maradt visszhang nélkül a rendőrség nyilatkozata.
Egyre több futár vagy kiszállással dolgozó szakember választ kétkerekűt autó helyett. Persze korántsem mindegy, milyet, hiszen adózási szempontból két külön világ a 125-ös és a 150-es robogó.
Ha az Aprilia elkérhet 12 ezer eurót a kéthengeres hatszázasért, akkor miért ne legyen MT-07-ből is sportváltozat? Úgy látszik, a középméretű sportmotoroknál is eljött az őrségváltás ideje.
Főként az alacsonyabb pilótáknak jelenthet gondot, ha tolatva, lábbal rásegítve kell leparkolni a motorral. Ezen segítene a Michelin új fejlesztése, az univerzális tolatószerkezet.
Környezetvédelmi normák ide vagy oda, az amerikai gyártó nem köt kompromisszumot. Asztalra csaptak Milwaukee-ban: a mi vevőinknek nagyobb henger és több erő kell, punktum.
Örök probléma a parkolóházakban, hogy hol férnek el a motorok, emellett a le- és feljutás sem mindig egyszerű. Itt egy ötletes megoldás a kétkerekű parkolásra.
A közelünkben, mégis vadregényes helyszínen zajlik a következő BMW Motorrad International GS Trophy. Ezúttal is van lehetőség versenyen kívül bejárni a lenyűgöző útvonalat.
Különleges forma, 32 szelepes erőforrás és elképesztő vételár: ezek jellemzik a legendás Honda NR-t, melyből csak bő 300 darab készült, és az egyik most Magyarországra kerül!
Minden motoros kiválóan tapadó, mégis nagy futásteljesítményű abroncsot szeretne, bár ez látszólag ellentmondás. A szilikát kiváltó adalék révén közelebb kerülhetünk az ideális köpenyhez.
Tavaly a Magyarországon eladott motorok több mint fele 500 köbcenti feletti volt, azaz továbbra is dominálnak az A-s jogsival vezethető modellek. A márkasorrend is érdekesen alakult az osztályban.