Az elmúlt évek drasztikus drágulása után idén kismértékű áremelésre számíthatunk.
Túlmutat a kategória határain, igazi „felnőtt” naked a ma leleplezett CB.
Tényleg tönkremegy az akksi 7-800 töltés után? Maga a tulajdonos mesél tapasztalatairól.
Marquez és Lorenzo után Acosta is megkapta a maga kanyarját Cartagenában.
Megnyerő forma, vaskos hátsó gumi és izmos erőforrás – ez a Motron receptje a sikerre.
Olyan kézenfekvő az ötlet, hogy tulajdonképpen az a csoda, hogy más még nem rukkolt elő vele.
Miként a hibridautók, a hibridmotorok is népszerűek lehetnek Európában.
Három helyszín, négy hétvége és a sorozatra jellemző, izgalmas csaták – ez a MAMI Kupa.
Nő a motorpiac és – talán – megszűnik az alapanyaghiány is, állítják a szakértők.
Ősszel még prototípus volt, de idén már a boltokba kerülhet az új Ténéré 700 Raid.
Két napon át látogatható a tárlat, ahol több előadást is tartanak majd a legendás utazókról.
Jól startolt az új RT és az S 1000 R, de továbbra is a GS a király.
Kiderült, hogy nagyon ritkán pislognak a GP-versenyzők, ráadásul nem csak motoron ülve.
Az ázsiai piacra készült ZX-25R után zöld utat kaphat a 400-as változat is.
Jól néz ki és meglepően kedvező az ára – csupa meglepetés a CFMoto crossovere.
Véget ért a kéthetes küzdelem, és most először diadalmaskodott a spanyol márka a sivatagban.
Immáron hivatalos: négykerékre vált és autóversenyző lesz a Doctor.
A nézőnek úgy tűnhet, a pályán dől el a harc, pedig a csata már az edzőteremben megkezdődik.