Nem a menetszélről szól, sem a szabadságról: ez maga a motorozás tiszta élvezete.
Kedvező ár, TFT-műszer és remek gyorsulás – sokat ígérő modell lett az új RQi.
Szeretnél egy jól fizető szakmát vagy csak érdekelnek a motorok? Bármelyik is, itt a helyed!
Jól néz ki a festés, de nem ez a lényeg: a VR46 gyakorlatilag egy kész WSBK-versenymotor.
A világ talán legjobb hangszóróit gyártó cég termékei kerülnek a sisakokba.
Hasznos felszerelések és spéci abroncsok azoknak, akik télen sem teszik le a vasat.
Változott a Btk., csak kivételes esetben ússzák meg pénzbírsággal a visszaesők.
Erősebb az új Katana, de nem ez a lényeg, hanem a megjelenés és az új vezetéssegítő rendszerek.
Lehet, hogy drága és vannak könnyebb gépek, de az tény, hogy ez egy gyönyörű vas.
Változott a technika is, de a legnagyobb durranás az új, jubileumi fényezés.
Meglepő formaterv, és ennél is durvább, hogy milyen sorkettes kerülhet az újdonságba.
Csapatban és egyéniben, GP-n és Superbike-ban is diadalmaskodtak a hangvillások.
Újabb felvétel a budapesti utakról: messziről látszott, hogy nem jó ötlet kikerülni az autót.
Bázisugrás és freestyle motocross egyszerre? Tom Pages nem aprózta el a mutatványt.
Több mint kétmillióan látták az első részt, így nem volt kérdéses, hogy jön a folytatás.
Alig egyéves a márka, de máris terjeszkedik: érkeznek az izmosabb modellek.
A lényeg változatlan, de a friss WP felfüggesztéstől gyakorlatilag új motor lett a Duke-ból.