A motorozás lényege: tartalmasan eltölteni azt a kevés szabadidőt, hogy bármikor feltöltődhess.
Ideje volt, hogy mi rendezzük az Eb-t, hisz' korábban oly sokszor nyertek rendőreink az IPMC-n.
Kapósak a nagymotorok, új nevek tűntek fel az élmezőnyben, sőt még a Hayabusa is dobogós lett.
Végre az olasz autópályákon is önálló díjcsoportba kerülhetnek a motorok.
Jó néhány mai Ninja kijönne az árából, de megértjük a vevőt, hogy mégis ezt választotta.
Bejött a sejtésünk, tényleg egy klasszikus sportmotor készül a Hondánál.
Mi lesz a sorsa a lejárt vagy idén lejáró forgalmiknak és jogsiknak?
Köszönjük mindenkinek, aki csatlakozott felhívásunkhoz és szavazott a motoros szervezetre!
Az 1222 köbcentis, léghűtéses óriás mellett hamarosan érkezik a múltidéző városi cirkáló is.
Olasz névadó, pilótapáros, sőt még a főtámogató és a motor is talján – itt a VR46.
Nagy hasmagasságú, gyors és takarékos robogót mutatott be a piacvezető NIU.
Messziről hirdetik az R-es, narancssárga felnik, hogy ez a hercegi család új, sportos sarja.
Minél jobb a védelem, annál rosszabb a tolvajnak – érdemes megnehezíteni a dolgukat.
Saját fejlesztésű, vonzó és gyors A1-es motor született az olasz gyár boszorkánykonyhájában.
Kétéves szervizciklus, kiemelkedő gyorsulás és meghökkentő forma – ez a CE 04.
Visszavonul az egyetlen márka, mely rajthoz állt az összes eddigi Dakar-ralin.
Bálint rendszeresen válaszol a rajongók kérdéseire – ezúttal a technika kerül szóba.
Valószínűleg sokkal többen motoroznának, ha minden AM-es gép ilyen gyors és élvezetes lenne.