A KTM egyik legerősebb modellje, a 1290 Super Duke GT több szállal is kötődik a Continentalhoz, ugyanis gyárilag ContiSportAttack 4 abroncsokkal szerelik fel, ráadásul a motor okosműszeregysége, a nagyméretű, színes TFT is Continental-fejlesztés.
Ez egyébként már a harmadik KTM modell – a 390 Adventure és a 890 Duke után – mely Conti abroncsokkal gördül le a gyártószalagról. A GT esetében azért döntöttek a SportAttack 4 mellett, mert ez áll legközelebb a pályagumikhoz, így csak a vezetőn múlik, hogy közúton vagy pályanapon használja a gépet – a motor és az abroncsok mindkét környezetben helytállnak
Az osztrák mérnökök mellett a motoros szakmát is meggyőzte a németek sportos köpenye, ugyanis a Motorrad hétabroncsos összehasonlító tesztjén toronymagasan lett első, 94 pontot szerezve a maximális százból. A tesztelők kiemelték, hogy azért győzedelmeskedett a ContiSportAttack 4, mert közvetlenül az elindulás után, hidegen is remekül tapadt, kevésbé volt érzékeny a hőmérsékletváltozásra, illetve kezelhetősége száraz és nedves aszfalton is felülmúlta a vetélytársakét – állt a teszt utáni elemzésben.