Már a hangtalan motorok is a napi ezerkilométeres határt ostromolják.
Kétszer is a mezőny végéről zárkózott fel a magyar versenyző.
Szépen kitöltik az osztrákok a 890 és az 1290 közötti űrt. Jöhet az új 990 Adventure?
Jelentősen eltér az olasz konstrukció a Suzuki változó szelepvezérlésétől.
Egyenesen Japánból érkeztek hírek a klasszikus GB750-ről.
Lássuk, hány kilométerrel kevesebb a hatótáv, ha igazán hidegre fordul az idő!
Több mint ötvenezer (!) járművet segítettek át a műszaki vizsgán.
Az osztrák KSR-nek köszönheti a márka, hogy nem tűnt el a süllyesztőben.
GasGas az élen, és meglepetésre egy privát Honda a leggyorsabb japán a mezőnyben.
Egyszer már sikerrel jártak, igaz, akkor csak a szmogriadó szigorításáért lobbiztak.
Ifjú pilótánk a Spában viselt bukóját ajánlotta fel jótékony célra.
Végül rekordot hozott a – tavasszal még – baljósnak tűnő esztendő.
Szenzációs bejelentés, de van vele egy kis probléma.
Pontosan hol találhatóak és milyen messziről mérnek a hazai szupertraffipaxok?
Szegény 250-esek nálunk egy kicsit a senki földjére szorultak, pedig remek gépek.
Nagyon úgy néz ki, hogy a robogósokra is lesújt a bürokrácia vasmarka.
Új esélyt kapnak az egykori kétüteműek, ráadásul erősebbek is lesznek az átépítés után.
Meghökkentő gép lett elképesztően durva erőforrással, de ez kis kevés volt a sikerhez.