A Resonarral – elvileg – korábban észleli a vezető a rá leselkedő veszélyeket.
Egyhetes razzia indult az utakon, célkeresztben a biztonsági övek és a bukósisakok.
Alig háromszáz darabot gyártanak a gyönyörű és méregerős motorból.
Csupán egy tucat van belőle, és túlélt két világháborút, ezért ilyen kivételesen drága.
Lassan követhetetlen, hogy hányféle újdonságot harangoz be a jó öreg Erik.
Egy kiváló karrierlehetőséget rejtő álláshely.
Közúton motorjogsi nélkül, 14 éves kortól vezethető, de pályán lenyomja a 250-es motorokat is.
Elsősorban nem a motorozásról, hanem a sportemberről szól az ötrészes dokusorozat.
Almeriában és Valenciában ismerkedett a motorral, valamint az új csapattal.
Könnyebb, erősebb lesz a Hornetnél, és a márkát ismerve a vételárra sem lesz majd panasz.
Már közúti tesztjeit futja az egykori 990-es SMT utódja.
Erősebb középtartományt és nagyobb csúcsteljesítményt remélnek az új rendszertől.
Anno a versenymotorja tűnt el, most pedig egy teherautó miatt nyomoznak utána.
Úgy veretik, mintha egyirányú lenne a szerpentin, pedig szó sincs róla.
Az egykori Zündapp-találkozó mára nemzetközi eseménnyé nőtte ki magát.
A vetélytársak nem tudták tartani a lépést, így megugrott a kereslet az új RT-k iránt.
Három helyszín, öt hétvége és sok-sok izgalmas verseny – idén is megrendezik a MAMI Kupát.
Háromból semmi? Egyelőre igen, de úgy tűnik, korai még temetni a hazai MotoGP-pályákat.