Év elején úgy tűnt, hogy a két gyári Honda és a speciális szabályok szerint pályára lépő Ducati fog tarolni, azonban Rossiék ezúttal sem hazudtolták meg magukat.
Két héten át csak a maguk erejére és a motorjaikra támaszkodhatnak, hogy legyőzzék a kő- és homoksivatagokat. A dakaros srácok mesélnek legvadabb kalandjaikról.
Akad még bőven teendő, de az utakon futó egyre több - és fiatalabb - kétkerekű arra utal, hogy Csipkerózsika álmából szépen lassan magához tér a piac.
A járművek mellett az utak is fejlődnek, s nem csak a hálózat hosszát illetően, hanem konstrukciójukra vonatkozóan is. Utánajártunk, milyen újítások várhatók a jövőben
Az európai és japán café racerek készítői felköthetik a fehérneműt, hiszen a Triumph klasszikus külsővel, de ultramodern futóművel száll harcba.
A MotoGP sztárjai holtszezonban is találnak maguknak elfoglaltságot, ki két-, ki pedig négykeréken múlatja az időt, több-kevesebb sikerrel.
Nem is gondolnád, hogy a motorozás és a repülés milyen sok ponton kapcsolódik egymáshoz, pedig értelmetlen tákolmányok és érdekes koncepciók hada sorakozik a témában.
A találékony motoros télen sem lustálkodik, inkább utánanéz, milyen téli rekordokat dönthetne meg. Úgy tűnik, jégen van még lehetőség a hírnév elhódítására.
A hazai motorostársadalom egy emberként mozdult meg a felhívásra, s ennek eredményeként csaknem öt tonna játék, ruházat és élelmiszer gyűlt össze a lurkóknak.
Az Európában eladott újautók többsége gázolajjal ketyeg, s ezért is meglepő a most napvilágot látott döntés, mely kitiltaná a dízeleket a főváros útjairól.
Egyesíti az autó hátrányait a motor hibáival. Ennek ellenére a trike rajongói nem adják fel, életben tartják idősödő szerelmüket. Nézzük, hogy alakult ki ez a motorépítési stílus!
Ő volt a legjobb, mégsem játszotta a sztárt, csak edzett és edzett, hogy még jobbá válhasson. Holnap lenne negyven éves Mika Ahola.
A Superbike világbajnokság mezőnye jövőre már az utcai gépekhez közelebb álló motorokkal lép pályára, és ez bizony alaposan felforgathatja az erőviszonyokat.
Januártól az egyes régiókra külön-külön vehetünk „pályamatricát", mégpedig az eredeti éves díj töredékéért.
A benzinkútra érve már alig várod, hogy lecsutakold a felkenődött szennyeződéseket a plexiről? Megértjük, mégis óvatosságra intünk, mert sokba kerülhet a kapkodás.
A Kawasaki az extrém csúcsteljesítmény érdekében vetette be a feltöltőt, azonban úgy tűnik, hogy a Suzuki és a Honda egészen más utakat jár.
Örülhetnek a túrázók, a városlakók és a krosszpályák ördögei, hiszen új és megújult modellek egész sorát találják a Suzuki 2015-ös palettáján.
A Horex elképesztő megoldásokkal, sokkoló teljesítménnyel és persze vastagon karcolt árcédulával tért vissza 2010-ben, azonban szárnyalása nem tartott sokáig.