A lenyűgöző VR6-os, azaz 15 fokos hengerszögű, ultrakompakt erőforrás csakhamar a nagynevű gyártó védjegyévé vált, klasszikus megjelenésű gépei, valamint méregerős csupaszmotorjai pedig sok rajongó bakancslistájára felkerültek.
Hiába tündököltek azonban ékkőként a német vasak, az 1920-ban alapított, majd a hatvanas években kényszerszünetre ítélt Horex 2014-ben immáron másodszor is fizetésképtelenné vált, vagyis valószínűleg ismét egy jó időre búcsúznunk kell a márkától.
Bánhatják ezt a vérbő oldtimerek rajongói, hiszen csúcsmodelljük, a VR6 Roadster igazi kuriózum volt a meztelen izomgépek között. Az 1218 köbcentis, 24 szelepes erőforrás 161 lóerős teljesítménye pariban volt az ultramodern riválisokkal, az egykori Horexekre emlékeztető világítótestek és kiegészítők pedig tényleg egyedülállóvá tették a kőkemény hathengerest.
A húszezer euró feletti vételárú alapmodell, és az ennél majdnem másfélszer drágább spéci változatok azonban nem fogytak jól, s miután a vezetés nem talált új befektetőt, kénytelenek voltak bejelenteni, hogy ismét lakat kerül a patinás üzem kapujára.