Az előd a mai napig jelen van a Suzuki csupaszmotorjai között, így nem meglepő, hogy a kedvező árú és bohém gépből napvilágot látott egy nagyobb, erősebb változat.
A legnagyobb baj a divatirányzatokkal, hogy tömeges terjedésük által előbb-utóbb cikivé válnak. A nagy nevű Mondial kicsit későn ébredt, de legalább bevállalta - már a név is arra utal, hogy kinek szánják a motort.
A festőien szép tájakban gazdag Valenciában vehettem részt életem első hivatalos menetpróbáján, ahol a BMW C 650 GT és C 650 Sport maxirobogókhoz volt szerencsém. Megérte kimenni.
A talján brigádnál azt remélik, hogy versenyeredmények és piaci sikerek tekintetében is fejlődhetnek a csapathoz most visszatérő bajnokkal.
Egyszerre kínai és olasz, régies és vadonatúj. A Leoncinóval a Benelli visszatérne a legnagyobbak közé, kamatoztatva az olcsó, távol-keleti gyártás minden előnyét.
Egy kis dac a Rossi-szurkolóktól, egész pályás letámadás az európai cégektől és megannyi ruhátlan motor a standokon. Egy kis meztelenség és sok-sok lóerő a milánói seregszemléről.
Egy csúszós, meredek hegyoldalon mit nem adnának az endurósok, hogy - az ATV-khez hasonlóan - az első kerék is segítse a haladást. A Wunderlich-nél megoldották ezt is.
A szabályváltozások és a lassan magukra találó motorpiacok is hozzájárultak, hogy az idei EICMA-n nem a többcélú allrounderek, hanem a kőkemény, ikonként tündöklő vasak játszották a főszerepet.
A sport- és túramotorosok közössége két teljesen különböző célközönség, a KTM-nél mégis úgy döntöttek, hogy készítenek egy motort, mellyel mindkét tábor elégedett lesz.
A legendás olasz manufaktúra mérnökei nem tétlenkedtek az elmúlt évben, a csupasz izommotorok térnyerését látva ők is beszálltak a buliba egy igazi nagyágyúval.
Mi überelheti a piacon kapható legvadabb csupaszmotorokat? Ha egy R1-esből készítenek egy minden földi jóval megspékelt, mégis karcsú, könnyű nakedet! Itt van 2016 egyik újdonsága, az MT-10.
Idén is megrendezte a már tradicionálisnak mondható börzéjét a Devils MC, mely az elmúlt évekhez hasonlóan ismét a Népligetben, az Építők Sportcsarnokban kapott helyet.
Hamarosan lehull a lepel az olaszok kiváló V4-eséről, mely az előzetes becslések szerint minden idők legerősebb és legkifinomultabb noalei V4-ese lehet.
Mintha csak új lány érkezne az osztályba, úgy keresi a helyét a Suzuki üdvöskéje is az egyre népszerűbb szegmensben. Mivel egy csinos és tehetséges résztvevőről van szó, valószínűleg sok hódolója lesz.
A pletykák szerint az olasz, illetve brit márkák is bővítik klasszikus palettájukat, és a ma megjelent videó tanúsága szerint a BMW is csatlakozik hozzájuk egy pofás scramblerrel.
Alig ötliteres tankkal, 259 köbcentis, négyütemű motorral és az endurók, illetve a triálgépek erényeit egyesítő felépítéssel érkezik a spanyol-japán kétkerekű.
A pillangóhatás talán legjobb példája, ha valaki úgy dönt, hogy motorra cseréli a bádogkasznit, hiszen a döntéssel nem csak a saját, hanem a körülötte élők mindennapjai is gyökeresen megváltoznak.
Hátrafelé dől a henger és a szívócső a motor elejére került? Nem éppen hétköznapi darab a németek újdonsága, mellyel új fejezetet nyitnak a márka történetében.