Korántsem lerágott csont a hatvanas-hetvenes évek ikonjainak újraélesztése, érthető hát, hogy a nagy hagyományú európai és távol-keleti motorgyárak egyre-másra rukkolnak elő a modern, de régies köntösbe csomagolt masinákkal. Biztosra vehetjük, hogy a Ducati, a Moto Guzzi és a Triumph is tartogat meglepetéseket ezen a téren, a Yamaha már bizonyosan kihozza az XSR700 mellé az izmosabb XSR900-at, a BMW pedig a nineT átdolgozásával lép porondra.
A műszaki részletek csak jövő héten az EICMA-n kerülnek nyilvánosságra, ugyanakkor az már most biztosra vehető, hogy a stílushoz illő, léghűtéses boxer kap helyet a motorban, miként a hagyományoknak megfelelően ehhez is a szlovén Igor Akrapovič készíti majd a lenyűgöző basszust árasztó, stílusos kipufogórendszert.