A mögöttünk álló héten Györfi Alen, a H-MOTO Team pilótája - a Dunlop meghívásának eleget téve - a spanyolországi Circuito de Albecete versenypályán rótta a köröket. Élményeiről mesélt a teszt után.
Gyorsulása és rugalmassága már-már a superbike-okkal vetekszik, azonban mégsem a príma erőforrás, hanem az elképesztően precíz és sokrétű felfüggesztés a 1290 legfőbb vonzereje.
Az igencsak népszerű, negyedliteres CRF ötletén felbuzdulva a japán gyáróriás két újabb modellel bővíti kínálatát: érkezik a régóta várt Dakar-replika és feléled a közkedvelt Dominator.
A halk szavú, már-már egykedvűnek tűnő sportember szinte észrevétlenül bújik meg a harsány Forma-1-es versenyzők között, ám rajongói éppen ezért kedvelik. A világbajnok imád mindent, amit benzin hajt, így a kocsik mellett nem veti meg a hószánokat és a motorokat sem.
Kicsit iszákos, de nagyon agresszív. Úgy nyomja le az ötveneseket, hogy közben teljesen észrevétlen marad.
Nem lehet elég körültekintő az ember, ha a motorja biztonságáról van szó. Mint az alábbi videóból is kiderül, egy testes gép meglovasításához bőven elég fél perc, és a kormányzár mit sem ér a tolvajok ellen.
A Yamaha mindig is élen járt a motoroshószánok fejlesztésében, legerősebb gépei már messze 150 lóerő feletti teljesítménnyel hasítják a havat. Most két magyar is belekóstolhatott, hogy milyen földöntúli élmény is a különös járgány terelgetése.
Az emberi ösztönök fejlődése egyszerűen nem tud lépést tartani a technikával, ezért gyakran előfordul, hogy vészhelyzetben a vezető éppen önmaga ellen cselekszik. Ha megfogadod az alábbi tanácsokat, legközelebb Te már kivédheted az ütközést.
Májusban ismét pályára léphetnek az amatőr motorosok, hogy a GP-nek is helyet adó komplexumban csiszolják tudásukat. Ebben az idén 44 éves Troy Corser lesz segítségükre, aki tanácsaival, tapasztalataival segíti a pilótákat.
Hogy valódi teljesítmény vagy egyszerű PR-fogás, azt ki-ki döntse el kedve szerint, de egy tény: rég láttunk már ennél látványosabb bemutatkozást motorgyártótól.
Idén sem lesz hiány színes és gyakran ingyenes programokból, ahol a motorosok stílustól függetlenül megtalálhatják számításukat. Íme, a legfontosabb hazai események 2016 első feléből.
A motorosok kedvelt célpontjaihoz vezető gyorsforgalmi utakat fejlesztik, így a következő években már könnyebben érhetjük el a felvidéki, alföldi és alsó-ausztriai célpontokat.
Mit érdemel az, aki a motorosrendőr szeme láttára kezd el csapatni a városban? Ennek a srácnak ritka nagy szerencséje volt, hisz' a kaliforniai zsaruk nem éppen engedékenységükről híresek.
A márka egészen jól tartja magát, sőt a fiatalos újításokat látva éppen most kap igazán erőre. Ma száz éve alapították Európa és a világ egyik meghatározó vállalatát, a BMW-t.
A motorok teljesítmény- és nyomatékértékei után a sűrítési viszony a leggyakrabban szóba kerülő műszaki adat. Ez alapjaiban határozza meg a gépezet működését, lássuk tehát, mit is jelent!
Dög nehéz, négy kereke van, mégis dönthető, a pilóta alatt pedig egy bazi nagy V8-as dohog. Semmi értelme, éppen ezért azonnal rákívánsz.
Ahogy fogorvos barátunk mesélte találóan: a páciens új, nyitott sisakja 45 ezerbe került, az esés utáni fogpótlása meg kilencvenbe. Az engedélyezett és a valóban hatásos kiegészítők közötti különbségek egy csokorban.
A hondások szárnyakat biggyesztenek a motorra, a suzukisok végre erőből lenyomják a riválisokat, míg a tavalyi etalon Yamaha egyszerűen csak tökéletesen működik, és mindig ott van az elejében. Élesedik a helyzet az első futam előtt.