Tikkasztó hőség, remek társaság és izgalmas motorversenyek - ezek egyikéből sem volt hiány június 25-26-án a kecskeméti Birizdo Kart gokartstadionban, ahol a MAMI Kupa idei harmadik versenyhétvégéjét rendezték.
Az impozáns számok egyértelműen arra utalnak, hogy kimondottan erős évet zárnak idén a motorkereskedők. A növekedés mértéke már-már a személyautók és furgonok piacának fejlődésével vetekszik.
A korábban méltatlanul elfeledett kategória ismét a régi fényében ragyoghat: a Honda és a BMW után az osztrákok is a középméretű, többcélú motorok között rukkolnak elő újdonságokkal.
A Hungaroring után következzen egy kifejezetten motorosok számára készült pálya! Megnézzük mikor, mennyiért lehet motorozni kis hazánk egyik legjobb aszfaltcsíkján, a Sárvár melletti Pannónia Ringen!
A hispán forgalmazók megbízásából született gép minden porcikájában felülmúlja a donort, pedig a Monster gyári állapotában is szemre való jelenség. Az már csak hab a tortán, hogy milyen elképesztően alacsony saját tömeget sikerült elérniük.
Egyedülálló felfüggesztés, csaknem száz éve folyamatosan fejlesztett erőforrás és utánozhatatlan kényelem - ezek a piacvezető GS legfőbb ismérvei. Az új motorok között egyeduralkodó boxer százezer kilométer feletti futásteljesítménnyel is príma ajánlat, de azért nem árt körültekintőnek lenni vásárláskor.
Hiába a temérdek sportsiker, illetve a több évtizeden átnyúló életpálya, a piac törvényei sajnos nem kegyelmeznek. Úgy fest, idén ősszel végleg búcsút inthetünk a Honda CBR600RR-nek.
A szakértő szerint a motorosok remek ügyfelek, ezért nem meglepő, hogy rendkívül alacsony díjak mellett szerződhetnek, és a társaságok között komoly verseny folyik értük.
A világ negyedik legnagyobb olaj- és gázipari társaságaként jegyzett vállalat napjainkban már 130 országban van jelen, csaknem százezer embert foglalkoztat, és szakértelmével győzelemhez segíti a motorsportok ifjú tehetségeit. Bemutatkozik támogatópartnerünk, a TOTAL.
Ingyenes elméleti, illetve gyakorlati képzéssel és értékes ajándékokkal készültek a Fejér megyei zsaruk a GoMoped elnevezésű motorosnapra.
Az évad eddigi legkaotikusabb futamán sokan betliztek, közöttük a szinte biztos győzelmet eldobó Rossi is. A megszakított, majd egy rövid sprintfutam erejéig újra elindított küzdelemben Jack Miller taktikázott a legokosabban.
Szélesebb hátsó gumit szeretnél a gépedre, feldobnál egy sportkipufogót vagy beépítenél egy nagyobb erőforrást? Szinte semmi nem lehetetlen, de legtöbbször nem éri meg belevágni, mert többe kerül a leves, mint a hús.
A brit tulajdonos és a francia Akira Technologies együttműködéséből egy valódi drágakő született. Az SS100 egyszerre régies, jövőbe mutató és persze elképesztően sokba kerül.
A kontinens több országában tárt karokkal – és ingyenesen használható utakkal – várják a motorosokat, de akadnak olyan államok, ahol egy nap alatt akár 40-50 eurót is elszórhatsz a fizetőkapuknál. Összeállításunkkal segítünk elkerülni a legdrágább szakaszokat, hogy kevesebbet kelljen költened a nyaralás alatt.
A Chrobák Team az elmúlt hétvégén sem unatkozott, a csapattagok ezúttal a csehországi Vysoke Mytóba utaztak a nemzetközi kispályás utánpótlás-bajnokság második hétvégéjére.
Kötöttségek nélküli, szervezett túrával színesebbé tett hétvégére invitálnak minden motorost a Pannonia MGTSZ tagjai. A veteránosoknak ingyenes a belépés.
Bár mindkettő hasonló terepen zajlik, és a laikusok számára a motorok között sincs sok különbség, valójában az enduro- és krosszversenyek igencsak eltérő felkészülést igényelnek. Egy kőkemény futam tanulságai az új szakágban szerencsét próbáló Déczi Balázstól.
A gumigyárak boszorkánykonyháiban hónapokon, sőt éveken átívelő munka folyik, mielőtt előrukkolnak egy-egy új modellel. Tesztkilométerek százezrei és elképesztő energiákat felemésztő fejlesztések állnak a kiváló tapadás és a magas futásteljesítmény mögött.