Ne szegje kedvetek a hideg idő, jövőre ismét nyeregbe szállunk! Addig is békés, áldott karácsonyi ünnepeket és boldog újévet kívánunk minden kedves olvasónk számára.
Két évvel ezelőtt indította el a noalei gyártó az úgynevezett „Factory Works” programot, amelynek keretében megvásárolhatóvá vált az RSV4 RR, majd az RSV4 R-FW Misano típus, most pedig érkezik a legdurvább átirat, az RSV4 R FW-GP.
Még az öreg Hasselhoff is beájulna a japánok új, intelligens rendszerétől. A minden eddiginél „okosabb” eszköz nem egyszerűen segíti a pilótát, hanem útközben rá is kérdez, hogy a vezető tényleg szeretné-e a gép által javasolt módosításokat.
Az olasz gyártó a kilencvenéves történetnek emléket állítva szervezte meg a nagyszabású kalandot, amely július 4-én indult, s harmincezer kilométer után nemrégiben véget ért.
Ha a hangja nem is olyan őrjítő, mint a kétütemű elődöké, teljesítmény és végsebesség terén nem lehet ok panaszra. Az új Honda már az egykori ikonokat ostromolja.
Se nem ugrat, se nem száguld, mégis elbűvöli pilótáját a Softail család legszebb tagja, a Breakout. Az egyedülálló hangulat minket is magával ragadott.
Az osztrák gyártó nagyra törő terveinek nyomán született versenymotor leleplezése óta rebesgetik, hogy a modellből készítenek megvásárolható változatot is. Lám, nem is kellett olyan sokat várnunk rá.
A több száz résztvevőt és rengeteg nézőt vonzó versenysorozat jövőre is folytatódik. Akadnak még nyitott kérdések, de az időpontokat és helyszíneket már most beírhatod a naptárba.
A retro nagy divat mostanság, nincs ez másként a motorkerékpárok tekintetében sem. Hódítanak a hatvanas-hetvenes éveket idéző masinák, s végre visszatértek azok a csodás nyolcvanas évek is.
Ha valaki kamaszfejjel körbemotorozza a Földet, az valószínűleg képbe kerül azzal, hogy mit is kell tudnia egy vérbeli kalandmotornak. Mike Schram, a legfiatalabb világutazó egy csodaszép Husky formájában adja tovább tapasztalatait.
Nemrégiben zajlott a hard enduró szakág évadzáró versenye, melynek ezúttal a vadregényes Lesotho adott otthont. A kiegyenlített erőviszonyokra jellemző, hogy a háromnapos száguldás végén csupán kilenc másodperc döntött a trófea sorsáról.
Visszavágott a tavalyi fiaskóért, és magabiztosan hódította el a döngöltpályás verseny első helyét a MotoGP idei bajnoka, Marc Marquez. Meglepetésre egy másik gyorsaságis is felfért a dobogóra, leszorítva ezzel az élről a szakág legjobbjait.
Bár a 1050 Adventure sem volt éppen unalmas vagy gyenge, az egyre erősödő konkurensek arra ösztönözték a KTM mérnökeit, hogy szteroidkúrára küldjék a népszerű endurót. Az idén ősszel megjelent 1090 rögtön kétféle változatban debütált az EICMA-n.
Kedvező árú, stílustiszta klasszikussal bővíti kínálatát a Keeway. Nem ez lesz a legerősebb 125-ös, de ennyiért senki nem is vár kimagasló teljesítményt.
Az év egyik utolsó, nagyszabású motorsportrendezvénye a spanyol döngöltpályás verseny, amelyen több szakág kiválóságai rajthoz állnak.
A rendkívüli pontosságú Galileo ingyenes navigációs szolgáltatást nyújt a közlekedőknek. Mivel sokkal pontosabb, mint elődei, két éven belül minden új jármű ezt a rendszert használja majd.
Messze könnyebb, mint az eredeti alkatrész, ráadásul a motor érezhetően erősebb lesz vele. Igazi telitalálat a szlovén mester új rendszere.
Nico Rosberg váratlan visszavonulása után számtalan találgatás szárnyra kapott arra vonatkozóan, hogy ki is ülhet majd a helyére. Valentino Rossi édesapja is megszólalt az ügyben.