Csak néhány újdonsággal rukkolt elő a Triumph a milánói EICMA-n, de ezzel nincs vége: hamarosan piacra lép a régóta várt Tiger 900 két változata, a valódi terepjáró Rally és a világjárók GT-je.
Irigylésre méltó az egyenruhások helyzete: nemcsak élvezhetik a legújabb technikát, hanem bele is szólhatnak, hogy pontosan milyen legyen a szolgálati motor.
Noha a különleges, Ezpelatával közös sajtótájékoztató csak háromkor kezdődik, olasz és spanyol lapok máris tényként kezelik, hogy Valenciában lép pályára utoljára Jorge Lorenzo. Azt is elárulták, hogy miért.
Komoly kedvezménnyel keresik új gazdájukat a Harley-Davidson idei tesztmotorjai, közöttük a karcsú Forty-Eight, a masszív Fat Bob és persze az örök sláger Road King.
Kifejezetten erősen kezdett a Ducati és a Yamaha a Superbike téli tesztjén, ám a király trónja egyelőre megingathatatlan. Az első nap történései Aragonból.
Rögtön két cikk is fut a MotoGP főoldalán - egyikben arról számolnak be, hogy aláírták a szándéknyilatkozatot, míg a másikban Talmát kérdezik a magyar versenyről.
Az EICMA-n tárta a motorosok elé újdonságait a Continental. Nem aprózta el a cég, hiszen rögtön háromféle sport- és versenyabronccsal rukkolt elő - bemutatjuk őket.
Mike Tamás neve széles körben ismert - az airbrushfestés mesterének keze nyomát számtalan sisak, motor és autó viseli. Most épp egy rangos nemzetközi versenyt nyert meg.
Aligha választhattak volna unalmasabb nevet az Aston és a Brough Superior közös motorjának, viszont a forma és a stílus annál érdekesebb, a teljesítményről nem is beszélve.
Éppen egy éve írtunk róla, hogy kómába esett a tíz vb-címmel büszkélkedő Everts, miután részt vett egy afrikai jótékonysági versenyen. Most ismét kamerák elé állt a sztár, hogy beszámoljon a fejleményekről.
Csodaszép motorok és híres versenyzők vonultak fel tegnap Japánban, hogy közel húszezer ember előtt ünnepeljék a Honda hatvanéves versenytörténetét.
Eltökélt a kormányzat, hogy Magyarországra hozza a MotoGP-sorozat egyik futamát, melyhez új pályát is építenének a keleti országrészben. Ha minden jól megy, már 2022-ben nálunk versenyezhetnek a legjobbak!
Kellemetlen meglepetés érte egyik olvasónkat, aki olyan száguldozásért kapott csekket a zsaruktól, amit nem is követett el. Kiderült, egy másik motoros lehetett ludas.
Most tényleg új korszak kezdődik a Harley-nál: a 975-ös és 1250-es V2-es talán még az elektromos LiveWire-nél is nagyobb szenzáció. A milwaukee-i cég is beszállt a méregerős túraendurók versenyébe.
Magyarországon természetes, hogy soha nem havazik nyáron, illetve csak nagyon-nagyon ritkán. Az olasz hágókon viszont júliusban is munkába állhat Holle anyó, ezért nemrég módosították a talján KRESZ-t.
Újabb gyártó száll be az elektromos hajtású motorok - egyelőre igencsak gyér - mezőnyébe. Észveszejtő gyorsulást ígér az új Kymco RevoNEX, de sajnos csak nagyjából egy év múlva indul a forgalmazása.
Minden csinnadratta nélkül, szépen csendben szigorúbbá vált a budapesti szmogrendelet. Az idei módosítás után semmilyen motor vagy tíz évnél idősebb kocsi nem közlekedhet szmogriadó idején.
Nyáron mutatták be az R 18 névre keresztelt tanulmánycruisert, a hatvanas évek motorjainak mai átiratát, most pedig itt a 18 /2, a modern formába öntött, mégis múltidéző óriáscirkáló.