Nem könnyű manapság kitűnni a sorból, hiszen egyre jobban igyekeznek a versenytársak is, s a verseny végén igazából a motorosok profitálnak, akik egyre jobb és tartósabb abroncsokat vehetnek.
Nagy offenzívába kezd a német gumigyártó
A legnagyobb érdeklődés talán a ContiSportAttack 4-et övezi, mely a méltán dicsért közúti sportgumi, a ContiSportAttack 3 utódja. Mint a leírásból kiderül, lényegesen nagyobb a tapadási felülete, emellett a fejlesztések során a még precízebb irányíthatóságra és kezelhetőségre helyezték a hangsúlyt, nem mellesleg a Continental titkos BlackChili vegyületének köszönhetően afelől sincs kétségünk, hogy szélsőséges terhelés mellett is remekel majd az abroncs.
A sportos termékvonalat erősíti a ContiRaceAttack 2 Street, melyet a sportos utcai használatra és extrém felhasználáshoz tervezték a korbachi fejlesztőközpont mérnökei. Ez egyébként a ContiRaceAttack Comp.End utódja is egyben. Érdemes megnézni a SportAttack 4 és a RaceAttack 2 Street összehasonlításáról készített videót:
Persze azokra is gondoltak, akik nemcsak közúton hajtják gépeiket, hanem kimerészkednek olykor a versenypályára is. Az ő választásuk a továbbfejlesztett ContiRaceAttack 2 lesz. A tervezés során arra törekedtek, hogy versenykörülmények között se kelljen kompromisszumot kötnie a motorosnak. Ez a termék soft és medium, azaz puha és közepes keverékkel is elérhető, megengedve ezzel az alacsony nyomású használatot és a pályázás előtti gumimelegítést. Az újdonság a ContiRaceAttack Comp helyét veszi át, és ugyanúgy a BlackChili vegyületet használták fel hozzá, mint a SportAttack 4-hez.