Fölényesen nyerte az F.C.C. TSR a Le Mans-i összecsapást, a Superbike-ban pedig négy év után állt hondás versenyző a dobogón. Bautista hatalmasat motorozott a tegnapi zárófutamon.
Miért jó, ha kigyorsításkor összeül a motor hátulja? Bármennyire hihetetlen, ez csökkenti az egykerekezési hajlamot. Nem hiszed? A GP-pilóták már meggyőződtek róla.
Összesen 16 motort próbálhattok ki a következő két hétben, ha ellátogattok a négyállomásos roadshow valamelyik helyszínére. A részvétel ingyenes, csak regisztrálni kell előtte.
Az eső sem riasztotta el a kétkeréken érkezőket, sokan vonultak a menetet vezető Balla Barnabás mögött, aki stílusosan a felvonulás egyik legnagyobb, legerősebb gépével vezette a sort.
Míg a térség államait válság sújtja, a kínai piac szinte meg sem érzi a járvány hatásait. Világelső az ázsiai állam, egyben az elektromos kétkerekűek legfontosabb bázisa.
Évszázados története van már a motorláncoknak, ám mindeddig nem sikerült gondozásmentes konstrukciót alkotni. Most az M Endurance-ban egyesülhet a kardán- és lánchajtás összes előnye.
Idejekorán leleplezte a Triumph első 2021-es modelljét, pontosabban annak prototípusát. Mi tagadás, jól néz ki, de a helyzetet bonyolítja, hogy a legerősebb kategóriában kell helytállnia az új Tridentnek.
Fejenként hat-hat büntetőpontot osztottak ki a zsaruk a Balcsi felé tartókra, akik a leállósávon tolakodtak előre. A szabályos sofőrök tapsoltak, a többiek bosszankodtak és csengettek.
Bő 190 kilós menetkész tömeggel és több mint 120 lovas teljesítménnyel érkezik a kívül-belül megújult CBR600RR. Sajnos első körben csak az Ázsiai piacon lesz elérhető.
Két-három sportmotor kijönne az árából, de így is biztosan lesz vevő a mindössze 46 darabos mennyiségben készülő, Petronas-fényezésű Yamahára. A VIP-belépős MotoGP-kaland már csak ráadás.
Újabb pályával gyarapodott az ország, igaz, némi üröm az örömben, hogy nem mindenki motorozhat rajta. A tilalom oka most is a zajkorlátozás, ami ezúttal elég szigorú lett.
Bálint már úton van a francia pályára, de közben sötét fellegek gyülekeznek felette – úgy tűnik, hogy cseh csapata mégsem lesz ott a versenyen. Van remény az indulásra, de még semmi nem biztos.
Könnyebben, kisebb erővel dönthető, egyben hatékonyabb felfüggesztésű motort szeretnél? Ennek egyik legjobb módja, hogy faragj le néhány kilót a rugózatlan tömegből – ebben segít a szénszálas felni.
Valószínűleg soha nem volt még találóbb a „meglepetésgyőzelem” kifejezés, mint tegnap, a Stájer Nagydíjon. Igazi tippmixgyilkos eredmény született a Red Bull Ringen.
Ha nem lenne olyan sok crossover és túraenduró, szinte minden világjáró túrasportmotorokra voksolna. Azok között pedig elég erős etalon az R 1250 RS, már ha megtaláljuk rajta a helyünket.
A folyamatok biztatóak, de korai még örülni – nagyjából így foglalható össze a világ motorpiacának nyári teljesítménye. Az viszont nagy szó, hogy itthon a leállások dacára sem csökkent az eladott motorok száma.
Éppen fél évszázada nyitott meg a Gázvezeték utcai salakmotor-stadion, ahol ma délután rendezik a salakmotorosok 45. Debreceni Nagydíját. Igazi világsztárokat láthatunk, beleértve Adorjánt is.
Már csak két alkalommal lesz lehetőséged idén a Slovakiaring nyílt napján motorozni, ahová ráadásul most kedvezményes áron válthatod meg belépődet. Ne maradj le, ha pályázni szeretnél!