Noha a szezon fele áldozatul esett a járványnak, így sem adták fel a szervezők, és többfordulós kupasorozatot rendeztek a szupermotósoknak és az utánpótlásnak. Most épp Visontán csaptak össze a srácok.
Kínai cégekkel közösen fejleszti a KTM új 490-es és 750-es modelljeit. Utóbbira azért van szükség, mert a 790-széria szintet lép, 890-ként folytatja pályafutását, és a megüresedő helyre érkezik a CFMoto-erőforrás.
Redding és Bautista elesett, Rea komoly előnyt épített ki az üldözőkkel szemben, míg a magyar csapattal pályára lépő Sebestyén Peti eddigi legjobb eredményét érte el a tegnapi futamon.
Minden eleme kézzel készült, mégpedig 4-500 munkaóra alatt, így nyerte el végső formáját a Bernhard Naumann által épített bagger. Tervek nélkül, rögtönözve született az egyedi boxer.
Kiváló szabadedzések után csak ötödik lett Kovács Bálint az Alpok Adria Superbike futamának kvalifikációján. Aztán jött a verseny, és a hihetetlenül szoros befutó.
A túrázóknak fejlesztett, rendkívül tartós RoadAttack 3 sikere után most a sportos rokon, a ContiSportAttack 4 győzedelmeskedett a hét gyártót felvonultató osztrák teszten.
Ha cserélhető lenne az elektromos motorok akkumulátora, egy csapásra megszűnne a céltalan várakozás a töltőpontokon. Összefogott a négy japán márka, hogy megvalósítsa ezt a jól hangzó tervet.
Amilyen nehézkesen indult az idei szezon, olyan gyorsan sikerült belendülni, hisz a parádi enduroverseny után rögtön következett is a következő forduló. Beszámoló a helyszínről.
Új fényezés, no meg azonos teljesítményű, de tisztább erőforrás – így lehetne összefoglalni a legfontosabb változásokat a Honda CB500 modellcsaládjában. Hamarosan jubilálnak a família tagjai.
Az idei csonka szezon egyik legfontosabb versenyével folytatódik a 2020-as Alpok Adria Bajnokság. Rijekában jelen lesz a Superbike kategória legutóbbi győztese, Kovács Bálint is.
Túra a világ végeként is emlegetett Ushuaiából egészen Los Angelesig két Harley-Davidson LiveWire nyergében. Ez a Long Way Up, melyből pár percet megnézhetünk a hivatalos bemutató előtt.
Immáron kikezdhetetlen tény, hogy csak kalandmotorokkal lehet befutni az európai piacon. Legjobb példa erre az olasz ranglista, ahogy két enduró is fenyegeti a bajorok elsőségét.
A sok-sok visszaélés miatt megváltoztatták a műszaki vizsgára jelentkezés módját. Vége a csókos időpontoknak és a lazaságnak – ezentúl így tudsz bejelentkezni műszakira.
Magyarországon már tíz éve kikerülhetjük a városban vagy autópályán rostokoló kocsikat, de a német motorosoknak ez szigorúan tilos. Harmadszor adnak be petíciót, hogy ez megváltozzon.
Kínában készül, olasz motor fődarabjait használja, mégis Harley-Davidson emblémát visel? Bármilyen hihetetlen, így van – ez a milwaukee-i cég legújabb modellje.
A német cég vezetése továbbra is ragaszkodik a hagyományos erőforrásokhoz, erre utal az autók között használt Power Of Choice szlogen is, de közben 11 új elektromos motor terve készült el.
Drágább lesz, mint hatszázasok, mégis nagy jövőt jósolnak az Aprilia kéthengeres újdonságának. A talján mérnökök szerint igazi mindenes az új RS – hétköznap ingázó, hétvégén élménymotor.
Hivatalosan is megerősítették, hogy 2021-től Európában, azon belül is Nagy-Britanniában megkezdik a 700-as modell forgalmazását. Érdekes, de nem túl olcsó gépek érkeznek a kínai márkától.