Anno mély benyomást tett ránk a TRK kisebb, félliteres változata, melyet a néhol durván elnagyolt és nem éppen igényes részletek dacára is a szívünkbe zártunk. Ugyanakkor tagadhatatlan, hogy kissé túlsúlyos volt a TRK502, és a félliteres motorral nem bizonyult valami dinamikusnak, így adta magát az ötlet, hogy nagyobb blokkal is piacra dobják a modellt.
Európába érkezik a Benelli TRK 800
Hétvégén jelentette be az 1911-ben, Olaszországban alapított, de immáron a kínai Qianjiang Grouphoz tartozó Benelli, hogy néhány hónapon belül Európában is kapható lesz új kalandmotorjuk, a TRK 800 és 800 X. Mivel nem valódi enduróról van szó, könnyűfém kerekeken fut a modell alapváltozata, s olyan érdekességek teszik vonzóvá, mint például a háttérvilágítással megspékelt kapcsolók.
A Leoncino 800 erőforrását öröklő gépet november hetedikén láthatjuk teljes valójában a műszaki adatokkal együtt, de azt már most tudjuk, hogy fordított, állítható első teleszkópokkal és szintén állítható központi rugóstaggal, no meg LED-lámpákkal érkezik a modell. Rögtön kétféle változatban lesz kapható: a TRK502-höz hasonlóan rögtön lesz egy X kivitel is, ami fűzöttküllős kerekeken fut majd.