Az utánpótlás gyorsaságimotoros-bajnokság idén is lehetőséget ad a pilótáknak, hogy folyamatosan fejlődjenek, tanuljanak. Öt plusz egy futamon bizonyíthatnak az ifjú és idősebb motorosok.
Újabb együttműködés jött létre a Continental és a KTM között. A megállapodás alapján ezentúl ContiRoad abroncsokkal gördülnek ki a gyárból az új KTM 890 Duke-ok.
Ritka alkalom, hogy Magyarországgal foglalkozzon a MotoGP.com. Márpedig most főoldalon, Breaking News felütéssel cikkeznek arról, hogy tíz éven át rendez hazánk MotoGP-futamokat.
Egyre több európai országban ülhetnek motorra az autósok, és ehhez még vizsgázniuk sem kell. Nem csoda, hogy a gyárak is sorra mutatják be 125-ös újdonságaikat, mint például a Crossfire.
Szinte hihetetlen összegeket kérnek a jó öreg Simsonokért, s a drágulás miatt a tolvajok is felfigyeltek a típusra. Már több NDK-s gépet nyúlnak le, mint BMW-t vagy VW-t.
Következik a két legendás helyszín, Jerez és Valencia. Nem véletlenül választották ezt a két pályát, ugyanis elkészült Bálint idei motorja, amivel az ESBK-ban is indulni szeretne 2021-ben.
Nemrég beszámoltunk róla, hogy milyen sikeres Indiában a Honda CB350, és akkor arra tippeltünk, hogy Európában is megjelenhet a modell. Lám, nem kellett sokat várni a megerősítésre.
A legendás névrokontól eltérően sorkettes lesz az új YZF-R7, de azért több egyszerű, műanyagba csomagolt MT-07-nél. Minden jel arra mutat, hogy még idén élőben láthatjuk az újdonságot.
Összefogott a Honda, a KTM, a Piaggio és a Yamaha, hogy közösen fejlesszenek gyorsan cserélhető, szabványosított akkumulátorokat a jövő elektromos motorjaihoz.
Évszaktól függetlenül hasznos kiegészítő az úgynevezett technikai aláöltöző. Télen óv a hidegtől, nyáron elviselhetőbbé teszi a kánikulát, sőt így a bőrruhát is könnyebb lefejteni magadról.
Noha a chopperek és cruiserek rosszfiúk gépeiként jelennek meg az ócska hollywoodi filmekben, a Rebel nem bánt senkit, csak nevében lázadó. Kipróbáltuk a farkasbőrbe bújt bárányt.
Noha az Európai Parlament szigorítása miatt nehezebbé vált a motorakksik vásárlása, így is akadnak kiskapuk. Azok vannak előnyben, akiknek a bolt mellett műhelyük is működik.
A spanyol világbajnok bizakodik, de azt is elismeri, hogy soha nem hagyott még ki ilyen hosszú időt. Csak egy biztos, hogy az első versenyen még nem lesz tökéletes formában.
Csak kapkodjuk a fejünket a Chongqing GS ADV adatai láttán. A név- és formalopást, valamint a nevetségesen alacsony árat ne is feszegessük, de minek a 40 literes tank?
A környezetvédelmi előírások miatt nincs már régi Transalp, sem VFR800X, ideje hát színre lépni egy újdonsággal. Úgy tűnik, a Transalp 850 lesz a Honda idei nagy dobása.
Eddig is tudtuk a pálya méretét és ismertük a gyakorlatokat, mégis más élőben látni, hogy mi vár a vizsgázókra. Videón az új rutinpályák és kötelező manőverek.
Már öt éve forgalmazzák a Royal Enfield Himalayant, így ideje volt a modellfrissítésnek. Nőtt a teherbírás és immáron gyári navigáció segíti a kalandorokat.
Jobb és szebb lett a KTM 1290 Super Adventure R, mely sokkal inkább ralimotor, mintsem hagyományos túraenduró. A 990-eseket idéző színvilág már csak kedves ráadás.