Megfizethető terepes célszerszámként aposztrofálták 2016-ban az indiai cég újdonságát, ami azóta nemcsak szülőhazájában, hanem Európában is sok hívet szerzett a márkának.
Hasznos felszereléseket kapott a Royal Enfield kalandmotorja
Hogy megőrizze vonzerejét, nemrég kissé átdolgozták a modellt, bár a fejlesztés részben kényszerű volt, hiszen idén januártól muszáj megfelelnie az Euro 5 előírásainak.
A módosítás nem érintette a hajtásláncot, azaz továbbra is mindössze 25 lovas, ötfokozatú váltóval társított erőforrás dohog a Royal Enfieldek vázában, és a tömeg sem éppen szerény: az Euro 5-ös kivitel már nem 191, hanem egy híján kétszáz kilót nyom. Persze nem is ezért szeretik a motorosok, sokkal inkább a kedvező árnak (4599 font, kb. 1,9 millió forint) és a még mindig jól csengő márkanévnek köszönhetően nyílnak meg a vevők pénztárcái.
Viszont hasznos fejlesztés a kikapcsolható hátsó ABS, a Google Maps alapú navigáció, a nagyobb túraplexi és a bőségesebb „lábtér”, amit valószínűleg nagyra értkelnek majd a kosarasalkatú motorosok.
Alaposan meglovagolják a retróhullámot a Royal Enfieldnél, legalább is erre utal, hogy számtalan stílusos kiegészítőt is vásárolhatnak a márka rajongói. Korhű bőrkabát, rövid motoros dzseki, nyitott sisak és klasszikus válltáska is akad a kínálatban, nem beszélve a makettekről, pólókról és más kiegészítőkről.