Noha csak két éve, 2019-ben indult el a munka a Brixton osztrák K+F központjában, máris tízféle modell sorakozik a választékban a 125-ösöktől a félliteres klasszikusokig.
Már idén megkezdődhet a Brixton Crossfire 125 gyártása
Jelenleg öt különböző 125-ös elérhető a Brixtonnál, ami a jelek szerint új, az eddigiektől markánsan eltérő típussal bővül. Mivel Európában közkedveltek a retró és neoretró stílusú motorok, úgy határoztak a Brixtonnál, hogy a Crossfire 125 is ennek jegyében születik – egyszerre régies és modern. Ez a jelenlegi Crossfire XS-nél nagyobb, erősebb lesz, és láthatóan az ötszázas rokon formavilágát örökli.
Az is kiderült, hogy a lehető legerősebb, 15 lovas lesz a Crossfire egyhengerese, hogy A1 jogosítvánnyal is vezethessék a kezdő, újrakezdő motorosok. Már az első tervrajzok is kiszivárogtak, melyeken jól látszik, hogy milyen különbségek vannak a Crossfire korábbi prototípusa és a végleges, szériaérett gép között.
A „lebegő” rendszámtartó lassan elvárás a nakedek között, így az maradt, sőt kiegészítették LED-es irányjelzőkkel. Felkerültek a café racer stílusú, markolat fölé nyúló visszapillantók és lecserélték a könnyű, hullámos féktárcsákat is. Az nem meglepetés, hogy száműzték a streetfighteres, tányérnyi méretű hátsó lánckereket, hiszen az jól mutatott, de ránézésre is feltűnő volt, hogy nem reális egy 125-ös motoron.
Ezzel szemben maradt – a nyolcadliteres géposztályban nem éppen elterjedt – fordított teleszkóppár, a radiálisan rögzített féknyereg, a LED-fényszóró és a karcsú alumínium lengőkar. Nem is rejtették véka alá a Brixtonnál, hogy kiket céloznak meg az újdonsággal: – Kimondottan csábító modell lesz azoknak, akik A1 jogosítvánnyal vezetnek és szeretnének egy divatos retró motort. A Crossfire valódi ellenfele a jelenlegi típusoknak, mint például a Husqvarna Svartpilen 125, csak jobb áron – szögezték le az újdonság kapcsán. Nem is kell sokat várni a leleplezésre, ugyanis a friss hírek szerint már 2021 második felében megkezdődik a modell forgalmazása.