Kínában úgy mondják: ez nem lopás, csak ihletet merítettünk egy másik motorból.
A rendőrhumornak nincs párja: szürreális beszélgetés az épített vas mellett.
Összetett, kamerán és radaron alapuló rendszer felel a vezető és utasa biztonságért.
Azoknak készült, akik túrázás közben sem szeretnének lemondani a kanyarvadászatról.
Sisaktól, a bőrruhán át, egészen a motorodig mindent csillogóvá tehetsz az újdonsággal.
Utólag több mint hétmillió forintot fizetett be a cég feltételes adóbírság címén.
Kiemelkedő, 700 wattos teljesítmény és csekély tömeg jellemzi az újdonságokat.
A szomszédos országok bejárása is nagy falat lenne Babettával, de ők meg sem álltak Afrikáig.
Pont két éve zajlott a roham, most ismét többszázezer jármű szinte egyszerre megy műszakira.
Újabb 21-es első kerekű gép érkezik a kínai vállalattól, természetesen ez is KTM-technikával.
Meglepően szerény a 14 km/órás határérték, hiszen ennél gyakorlatilag minden roller gyorsabb.
Idén is folytatódott a hagyomány: kétkeréken búcsúztatták a diákok a sulis éveket.
A rendkívül izgalmas versenyen arra is utaltak, hogy ki lesz Bagnaia csapattársa 2025-ben.
Csodaszép gépek sorakoztak fel a reptéren CBR-től, Ducatin át a ZXR-ig.
Amikor a motorkerékpár szervizben van, sokan gondolhatják, hogy a szórakozásnak vége.
Nincs a piacon soros, négyhengeres, 450-es csupaszmotor. Ennyiért meg pláne.
Valódi motorikonok élőben! Holnap rendezik a tököli kiállítást és gyorsulási versenyt.
Alig drágábbak a 125-ösöknél, de ezekkel autópályán sem tolnak le a szélső sávban.