A thaiföldi Furii Shop „követte el” ezt a remek átépítést, mindvégig hangsúlyozva, hogy milyen könnyű teljesen új ruhába öltöztetni az apró Hondát. Egyszerűen parádés lett a végeredmény.
Az időjósok szerint március közepétől már kegyes lesz hozzánk az időjárás, és elmúlnak a hajnali fagyok. Ideje hát elővenni a gépet, és elvégezni rajta a tavaszi felkészítést!
Végre nem a teljesítmény céltalan srófolásával, hanem komoly súlycsökkentéssel érdemelte ki az RR nevet a Duke. Karbon, magnézium és titán köszön vissza a márciusban megjelenő motorról.
Szinte hihetetlen, hogy már húsz éve rója az utakat az egyik legsportosabb robogó, a TMAX. Most még vonzóbb, jubileumi kiadással ünnepli a gyár a kerek évfordulót.
Ez az év nagy ugrás lesz Bálintnak – szögezte le Kelemen Krisztián, a H-Moto tulajdonosa. A csapat máris megkezdte a felkészülést a Spanyol Superbike bajnokságra, sőt az Endurance-vb sem elérhetetlen.
Arra kértük a motorosokat, hogy álmodják meg, milyen legyen a hajdúnánási pálya, és mi tagadás, parádés tervek érkeztek felhívásunkra. Most bemutatjuk a legérdekesebbeket.
A százfős akció végén lefoglaltak több millió forintot, pár személyautót, és zárolták a gyanúsítottak bankszámláit. Újabb vizsgabiztosok kerülhetnek rács mögé.
Járványhelyzet ide vagy oda, durván megugrott itthon a nagymotorok mennyisége, és ez a kisebb meglepetés. Visszaszorultak a nemrég még népszerű robogók, és mindenki nakedre meg túraenduróra váltott.
Lassan két éve már, hogy ismét beindultak a Malaguti gyártósorai, és elkezdték ontani az új modelleket. Az egyik legfürgébb és talán legszebb újdonság a scrambler stílusú Monte Pro.
Az utánpótlás gyorsaságimotoros-bajnokság idén is lehetőséget ad a pilótáknak, hogy folyamatosan fejlődjenek, tanuljanak. Öt plusz egy futamon bizonyíthatnak az ifjú és idősebb motorosok.
Újabb együttműködés jött létre a Continental és a KTM között. A megállapodás alapján ezentúl ContiRoad abroncsokkal gördülnek ki a gyárból az új KTM 890 Duke-ok.
Ritka alkalom, hogy Magyarországgal foglalkozzon a MotoGP.com. Márpedig most főoldalon, Breaking News felütéssel cikkeznek arról, hogy tíz éven át rendez hazánk MotoGP-futamokat.
Egyre több európai országban ülhetnek motorra az autósok, és ehhez még vizsgázniuk sem kell. Nem csoda, hogy a gyárak is sorra mutatják be 125-ös újdonságaikat, mint például a Crossfire.
Szinte hihetetlen összegeket kérnek a jó öreg Simsonokért, s a drágulás miatt a tolvajok is felfigyeltek a típusra. Már több NDK-s gépet nyúlnak le, mint BMW-t vagy VW-t.
Következik a két legendás helyszín, Jerez és Valencia. Nem véletlenül választották ezt a két pályát, ugyanis elkészült Bálint idei motorja, amivel az ESBK-ban is indulni szeretne 2021-ben.
Nemrég beszámoltunk róla, hogy milyen sikeres Indiában a Honda CB350, és akkor arra tippeltünk, hogy Európában is megjelenhet a modell. Lám, nem kellett sokat várni a megerősítésre.
A legendás névrokontól eltérően sorkettes lesz az új YZF-R7, de azért több egyszerű, műanyagba csomagolt MT-07-nél. Minden jel arra mutat, hogy még idén élőben láthatjuk az újdonságot.
Összefogott a Honda, a KTM, a Piaggio és a Yamaha, hogy közösen fejlesszenek gyorsan cserélhető, szabványosított akkumulátorokat a jövő elektromos motorjaihoz.