Egyre több futár vagy kiszállással dolgozó szakember választ kétkerekűt autó helyett. Persze korántsem mindegy, milyet, hiszen adózási szempontból két külön világ a 125-ös és a 150-es robogó.
Ha az Aprilia elkérhet 12 ezer eurót a kéthengeres hatszázasért, akkor miért ne legyen MT-07-ből is sportváltozat? Úgy látszik, a középméretű sportmotoroknál is eljött az őrségváltás ideje.
Főként az alacsonyabb pilótáknak jelenthet gondot, ha tolatva, lábbal rásegítve kell leparkolni a motorral. Ezen segítene a Michelin új fejlesztése, az univerzális tolatószerkezet.
Környezetvédelmi normák ide vagy oda, az amerikai gyártó nem köt kompromisszumot. Asztalra csaptak Milwaukee-ban: a mi vevőinknek nagyobb henger és több erő kell, punktum.
Örök probléma a parkolóházakban, hogy hol férnek el a motorok, emellett a le- és feljutás sem mindig egyszerű. Itt egy ötletes megoldás a kétkerekű parkolásra.
A közelünkben, mégis vadregényes helyszínen zajlik a következő BMW Motorrad International GS Trophy. Ezúttal is van lehetőség versenyen kívül bejárni a lenyűgöző útvonalat.
Különleges forma, 32 szelepes erőforrás és elképesztő vételár: ezek jellemzik a legendás Honda NR-t, melyből csak bő 300 darab készült, és az egyik most Magyarországra kerül!
Minden motoros kiválóan tapadó, mégis nagy futásteljesítményű abroncsot szeretne, bár ez látszólag ellentmondás. A szilikát kiváltó adalék révén közelebb kerülhetünk az ideális köpenyhez.
Tavaly a Magyarországon eladott motorok több mint fele 500 köbcenti feletti volt, azaz továbbra is dominálnak az A-s jogsival vezethető modellek. A márkasorrend is érdekesen alakult az osztályban.
Ma reggel tűz ütött ki a 2200 méter magasan fekvő, osztrák Top Mountain Motorcycle Museumban. A tűz oka egyelőre nem ismert, de olyan intenzív volt, hogy valószínűleg a teljes járműállomány megsemmisült.
Tavaly is a crossoverekből, túraendurókból adtak el legtöbbet itthon, igaz, jelentősen csökkent az előnyük a nakedekkel szemben. Színes lett a mezőny, négy márkát találunk az első ötben.
Rendhagyó módon ünnepelt a távol-keleti gyártó: „csak” egy teherszállító repülő, egy robogó, no meg egy bevállalós kaszkadőr kellett a most bemutatott kisfilm elkészítéséhez.
Éppen 105 éve zajlott a kor egyik legkülönösebb motoros túrája, melyet meglepetésre két hölgy teljesített. Csaknem kilencezer kilométert tett meg a páros az úttalan utakon.
Ha B-vel is lehet 125-öst vezetni, rögtön tízezrek váltanak kétkerékre, de csak néhány európai országban elérhető ez a lehetőség. Szerinted jó ötlet vizsga nélkül motorra ültetni a sofőröket?
Noha tavaly csak meghívásos bemutatófutamot tartottak, az olyan sikert aratott, hogy idén már többfordulós, nyílt bajnokságon mérkőznek meg a több mázsás monstrumok. Remek bulinak ígérkezik!
Vagy 30-40 éve nem volt rá példa, hogy a japán gyár sajátítsa ki a dobogó két felső fokát. Szoros volt a befutó, ismét a Honda nyert, és célba ért mindkét magyarajkú pilótánk.
A zárt sisak nem csak a sérülések megelőzése miatt fontos, hiszen útját állja a darazsaknak és más rovaroknak, hogy véletlenül se csíphessenek meg. Mit tegyél, ha mégis megtörténik a baj?
Most először nem az e-motorok a sereghajtók a piacon, immáron több talál gazdára belőlük, mint a klasszikus gépekből. Érdekes sorrend született a hangtalan modellek versenyében.