Közúton motorjogsi nélkül, 14 éves kortól vezethető, de pályán lenyomja a 250-es motorokat is.
Elsősorban nem a motorozásról, hanem a sportemberről szól az ötrészes dokusorozat.
Almeriában és Valenciában ismerkedett a motorral, valamint az új csapattal.
Könnyebb, erősebb lesz a Hornetnél, és a márkát ismerve a vételárra sem lesz majd panasz.
Már közúti tesztjeit futja az egykori 990-es SMT utódja.
Erősebb középtartományt és nagyobb csúcsteljesítményt remélnek az új rendszertől.
Anno a versenymotorja tűnt el, most pedig egy teherautó miatt nyomoznak utána.
Úgy veretik, mintha egyirányú lenne a szerpentin, pedig szó sincs róla.
Az egykori Zündapp-találkozó mára nemzetközi eseménnyé nőtte ki magát.
A vetélytársak nem tudták tartani a lépést, így megugrott a kereslet az új RT-k iránt.
Három helyszín, öt hétvége és sok-sok izgalmas verseny – idén is megrendezik a MAMI Kupát.
Háromból semmi? Egyelőre igen, de úgy tűnik, korai még temetni a hazai MotoGP-pályákat.
Tucatnyi gép sorakozik a cég kínálatában, beleértve az itthon is kapható, új, 1200-as modellt.
75 éve született és fél évszázada aratott kettős vb-győzelmet a legendás motoros.
A Kawasaki mérnökei hallgattak a rajongókra, de kérdés, van-e jövője a modellnek?
A nagymotorok „városállóságát” ötvözték a robogók fürgeségével, így született meg a karcsú GP.
Új, fűzöttküllős kerekekkel és feltűnő grafikai elemekkel érkezik a legkisebb kalandor.
Rögtön két célcsoportot is találtak, melyek tagjai nagyra értékelnék az újítást.