Túl gyorsak a "privát" gépek, jön a harmadik kategória.
A platform és a név adott, logikus lépés lenne a típus felélesztése.
Egy nemrég napvilágot látott tervezet szerint csak sportorvosi vizsgálat, licenc kiváltása és sikeres vizsga után léphettek volna pályára a gyakorlásra vágyó egyszerű hobbimotorosok. Utánajártunk, hogy mi áll az ügy hátterében.
A porlovagok és az aszfalt hősei is megkezdték idei szereplésüket.
Nem volt erőtlen, mégis belepiszkáltak: itt a még keményebb Diavel.
Kompozit héj, rendhagyó mechanika, spéci extrák: ez az olaszok újdonsága, az X-1003.
A vasak kigömbölyödtek, a hátsó gumik soha nem látott szélességűre híztak és olyan csupasz izommotorok lepték el Európa útjait, melyeket máig imádunk.
Elég egy rossz mozdulat, és máris menthetetlen a helyzet. Videó nyílik.
A diagnosztikai eljárások nagy segítséget nyújtanak a hiba helyének pontosabb behatárolásához. Lássunk egy kevésbé ismert eljárást, a veszteségmérést!
A szezonkezdés előtt vegyük át újra, mire is kell figyelni a nyeregben. Videó nyílik.
A jelek szerint idén még több márka szólhat bele a VB-cím sorsába...
Újraéleszt, fájdalmat csillapít és persze csutkáig húzza a gázt! Ilyen egy igazi mentőmotoros orvos...
Ami gurul, azzal rekordokat is fel lehet állítani... Újabb Guinness bejegyzés.
Egy hihetetlen koncepció egyenesen Oroszországból. Molot.
Lentről indulsz, de korántsem biztos hogy felérsz. Hegymászók, motorral...
Újabb érdekes géppel bővül a KTM kínálata, jön a világverő 450-es.
Az okostelefonok után most itt a valóban okos sisak.
Mióta elterjedtté váltak a modern tárcsafékek, hajlamosak vagyunk kijelenteni, hogy a dobfékekkel képtelenség megállni, pedig aki megadja a szerkezetnek, ami jár, biztonságosan közlekedhet.