A Hungaroring Motoros Akadémia jóvoltából lehetőségünk volt kipróbálni, miként zajlik az oktatás az ország legnevesebb versenypályáján.
A superbike-ból érkező ősök sportosságát a túramotorok kényelmével és az endurók felépítésével kombinálták. Az eredmény önmagáért beszél.
A Honda sem hagyta szó nélkül, hogy az R1 és a H2 legyen a kiállítások sztárja. Itt a kőkemény V4-es, MotoGP génekkel, egyenesen Marqueztől.
Egyes hírek szerint a motorbalesetek több mint felében vétkesek vagyunk. Utánajártunk, és persze most is kiderült, hogy ez távolról sem igaz. Jöjjenek a tények!
Tegnap este hivatalosan is bemutatták a Yamaha új, háromhengeres túramotorját és a teljesen átfésült R1-et. Akadt meglepetés bőven.
A zöldeknél a csapatutasítás ellenére sem segítették Sykes-ot, aki - részben - ezért ismét pár ponttal maradt le a címről. Ünnep az Apriliánál.
A VFR anno sportgépként született, majd hosszú evolúciót követően most endurós küllemű túrázóként szolgálja a motorosokat. Andalúziában teszteltük az új VFR800X-et.
A Halloween-őrület mellett lassítsunk egy percre, és emlékezzünk azokra, akik már fentről vigyáznak ránk! Mellékesen tegyük rendbe, mikor is van halottak napja.
Felgyorsult világunkban már nem meglepő, ha a standok csillogó gépeit néhány nap múlva már az utcákon látjuk viszont. Mi meg is kaparintottuk az egyik újdonságot.
A MotoGP-ben már bajnokot avattunk, azonban a Superbike-ban csak most, a zárófutamon dől el a trófea sorsa. Nagy csatában a Kawasaki és az Aprilia - előny a zöldeknél.
A tündöklő izomgépek mellett akadt egy-két érdekes, felfrissített modell és ütős koncepció is, melyek hatással lehetnek a következő évek trendjeire.
A postán járva büszkén húzhatjuk ki magunkat, hiszen az ablakokból legendás motorok, motorosok köszönnek vissza. Tucatnyi ikon egyetlen bélyegíven.
Nevével ellentétben nem csak az idősebb bájkereknek, hanem az X-generáció tagjainak is ajánlható ez az ingyenes és hasznos motoros alkalmazás.
Valóban hamvaiból támadt fel a márka, és Erik ezúttal talán korábbi sikereire is rálicitál, hiszen kőkemény munkával töltötte az elmúlt öt esztendőt.
A krosszpályák után az aszfalton is bizonyítana a skandináv márka, mégpedig az egy éve bemutatott szupermotó új, szériaérett változatával.
Ismét az egyik szemünk sír, hiszen az egyik legjobb hazai versenyzőnk kapott lehetőséget a bizonyításra, de mint annyiszor, a pénz most is hibádzik.
Ez a gyerek - aki még tényleg gyerek - alapjaiban változtathatja meg a MotoGP világát. Showman, villámgyors géniusz és ráadásul pimaszul fiatal.
Keress egy üres parkolót és próbálj megfordulni lendületből egy háromméteres sugarú körben! Hogy? Balra megy, jobbra pedig nem? Ne lepődj meg!