A rendőrök után végre a civil motorosok is többet kapnak az idomzatból és ezzel együtt az időjárás elleni védelemből. Jól néz ki, de nem felhőtlen az örömünk.
Lassan kilencven éve már, hogy az első hazai rendőrmotor kigördült a Mosonyi utcai laktanyából, kétfős személyzettel a nyeregben.
Egy híres típusnevet öltöztet új köntösbe a Kawasaki, összegyúrva a legendás Mach- és Z-szériák tulajdonságait. Érkezik a kompresszoros Kawa?
A Brit Nagydíjjal folytatódott a GP idei sorozata, ahol Marquez igyekezett visszavágni brnói fiaskóért - nem is volt hiány izgalmakban.
A kétütemű motorok viszonylag egyszerű, strapabíró szerkezetek, de azért akadhatnak gondok. A leggyakoribb hibákat és megoldásaikat ismertetjük.
Agresszívebb formával és erősebb blokkal frissítenének a zöldek, hogy megőrizzék pozíciójukat a középméretű crossoverek között.
A japán motorgyárak lendületét jól mutatja, hogy a Yamaha például megalakulása után alig tíz évvel már begyűjtötte az első világbajnoki címét. Megnézzük hogyan és kivel jött össze ez a bravúr.
Főként a középméretű, A2-es jogosítvánnyal vezethető, egymillió forint környékén kínált gépeikkel arathatnak sikert az új piacokon. A célkitűzés egyértelmű, irány Amerika és Európa!
Nem mindennapi látványban lehet részed, ha ma délutánig kilátogatsz a Pannonia-ringre, hiszen Lowes és Laverty köröz a pályán.
Sommásan hangzik, hogy mindig úgy kell motorozni, mintha vadásznának ránk, de őszintén: valóban ez a dolgok rendje? Mi koncentráljunk, hogy más figyelmetlen lehessen?
- John, fogadjunk egy sörben, hogy nem tudsz felmotorozni a dombtetőre - mondta William. - Tartom - vágta rá John, majd összetörte néhány bordáját.
Tíz-húsz éve még a hirdetések kívánatos darabja volt, mára pedig kultmotorrá érett. Az ICON-nál is felfigyeltek rá, és maradandót alkottak az öreg sornégyesből - így született az Old Ghost GPz900R.
Rendesen odatették magukat a zöldek, és a szombati LimeRide túraverseny hangulatban, illetve élményben is felülmúlta a korábbi Lime Partykat. Mi is kipróbáltuk magunkat az egész napos kihíváson.
A végére jártunk, hogy melyik abroncs tűri jobban a súlyt és a lóerőket. Eredményhirdetés - így állnak a versenyzők nyolcezer kilométer után.
Szívesen pályáznál és tanulnál profi oktatóktól? Nosza, motorra: ingyenes vezetéstechnikai tréning vár egész hétvégén át! Nincs regisztráció, sem pályadíj - érdemes kipróbálni!
Aszalós Zoltán az Alpok Adria sorozat 125SP kategóriájában képviselte hazánkat. Helyszíni beszámoló első kézből a Hungaroringről.
Hazánk motorosai között is szép számmal akadnak kalandorok, akik szívesen vágnak neki az úttalan utaknak. Egy közülük Pap György, a Kondor-Túra Társaság alapítója…
Még hogy a sebességhez lóerő kell? Ezek a srácok bátorsággal és technikával pótolják a köbcentik hiányát... A kecskeméti hétvége összefoglalója.