Két hét és több ezer kilométer után másodpercnyi különbségek? Izgalomból, drámából nem volt hiány az idei Dakaron, ahol ezúttal is a KTM bizonyult a legjobbnak.
Az EICMA-n maga Marc Marquez gördült be a színpadra versenygép utcai változatával, mely immáron a nagyközönség számára is elérhető, igaz, mélyen zsebbe kell nyúlni érte.
Meglepő módon nem az árzuhanás, hanem a gazdaság élénkülése pörgette fel a hazai üzemanyag-fogyasztást. Végre nem csak a dízel fogy, tarol a 98-as és a prémiumbenzin is.
Rosszul teszi, aki a csupasz izommotorok közé skatulyázza be a BMW-t. Jóllehet, erős és ruhátlan, de a Roadster-életérzés másról, sokkal többről szól.
A most napvilágot látott infók alapján sejthető, hogy a bajorok nem csak egy félliteres, de egy annál kisebb motort is hadrendbe állítanak a TVS együttműködés keretében.
Bár az Egyesült Államokban szinte minden fontosabb versenyt megnyert, európai karrierjének elején nem sokan hittek benne. Így visszatekintve, óriási tévedés volt.
Ha az üzlet egyszer beindul, ugye. A mondás mára úgy módosult, ha egyszer beindult, arra rámozdulnak a távol-keleti gyártók is, mindenkit meglepve az eredménnyel.
Sokan találgatták, hogy vajon Stoner tényleg megelégszik-e - korai visszavonulását követően - a családdal és a horgászattal. A választ most a HRC adta meg a rajongóknak.
Mintha egy születésnapi buliba csöppentünk volna, olyan családias hangulat fogadott minket a MAMI Kupa díjkiosztóján, ahol kiderült, hogy bizony idén sem fogunk unatkozni.
Nem véletlenül lesték a cég szakemberei árgus szemekkel, hogy mit szólnak a rajongók a tavaly bemutatott prototípusokhoz. Érkezik a Husky 401, rögtön kétféle kivitelben.
Törött kormánnyal, egy kézzel versenyezni száz kilométeren át? A Dakar legutóbbi szakaszán ismét bebizonyosodott, hogy a terepralisok igazi kőkemény legények.
Azt a keddi napot nehéz elfelejteni, pedig már tíz éve volt. A rádióban hallottam meg a hírt, s percekig visszhangzott a konyhában: a 27. Dakar-ralin életét vesztette Fabrizio Meoni.
Ne búsulj, hogy nincs pénzed a nagy motorépítő műhelyek drága modelljeire! Vegyél egy készletet, és készítsd el saját scrambler, bobber vagy café racer gépedet!
A szigorodó szabályozás ellenére napjainkban is sok gyanús futásteljesítményű motort hirdetnek országszerte. Összeállításunkban bemutatjuk, miként buktathatók le ezek.
Centizned kell a kocsival, hogy ne karcold meg a motort, de a garázsajtót is be tudd csukni magad mögött? Nem vagy egyedül, és már van megoldás is a problémára.
Ránézésre ez egy két-hárommilliós gép, pedig az efféle tippelések igencsak messze esnek a valóságtól. Ez a kalandmotor annyiba kerül, mint egy 125-ös robogó.
Tavaly is több ezer darabbal bővült a hazai motorállomány, ami azt bizonyítja, hogy a nemrég még problémásnak kikiáltott módosítások igencsak helyénvalók voltak.
A kezdeti KTM-sikerek után most a hondások vették át a stafétát, élen Barredával és „Speedy" Goncalvessel. A magyar motorosok a középmezőnyben küzdenek.