Hivatalosan is megkezdődött a MotoGP szezon. Pályára lépett Stoner, Rossi és Lorenzo, ráadásul az ifjú ausztrál bajnok néhány kulisszatitkot is elárult az új RCV-ről.
Ha éppen nem motorokkal és autókkal foglalkoznak, vajon mit bütykölnek a Honda mérnökei? A hamamatsui boszorkánykonyha érdekességei közül szemezgetünk.
A gyorshajtás - önmagában - nem feltétlenül veszélyes, de a rossz és nem tudatos reakciók annál inkább. Ezért ne állj bele a fékbe, ha meglátod a kamerát.
Mi sem fejezi ki jobban a motorosok tavaszvárását, minthogy ismét bájkerek ezrei pattantak nyeregbe, hogy hangos gépeikkel elűzzék a telet a legendás Elefantentreffenen.
Bagger. Egy kategória valahol cirkáló és túramotor között félúton, ahol ezúttal a Honda próbál szerencsét. Kompromisszum vagy két világ legjobbja az újonc?
A magyar határtól alig három órányira ilyen penge szerpentinek és lenyűgöző, havas hegycsúcsok várnak. A Júliai-Alpok legszebb részei a motoros szemszögéből.
Zárt utasterű taxi, masszív teherjármű vagy mozgóbüfé? A VOI egyetlen járműben testesíti meg mindezt - maga a moduláris építési elv hangtalan szobra.
Barangolás a lenyűgöző Törökország évezredes romjai között, sok-sok motorozással fűszerezve. Nem várt meglepetésként ékes magyar szavak a legendás Aspendos-ban.
Bár korábban úgy nyilatkoztak, hogy a legolcsóbb bajor vas csak 2016-ban lesz elérhető, a képek alapján nem kizárt, hogy már előbb láthatja a nagyközönség.
Jól fogynak a negyedliteres gépek, érthető hát, hogy a gyárak is kiemelt figyelmet szentelnek nekik. A Honda most egy sportos, többhengeres modellel nyit új frontot.
Ha a streetfighterek kerülnek szóba, mindenki gumifüstre és üvöltő kipufogóra gondol, pedig az egykerekezésen és a szörnyes fejidomon túl is vannak csemegék a műfajban.
A hagyományos, év eleji jégmotorozás a cudar időjárás ellenére sem maradhatott el. Mészáros László és barátai alaposan megkergették a vasakat Hét község horgásztaván.
A hazai motorosok alig ismerik, bezzeg az indiai bájkerek annál inkább - ez a legkisebb Gixxer, mely egy rangos elismerést zsebelhetett be az Év Motorja választáson.
Egy időben mindenki sokat beszélt az ózonlyukról, a csapból is ez folyt. Nagyjából három véleményt lehetett hallani: Végünk van! Á, nem is olyan vészes. Semmi baj! Most akkor melyik igaz a három közül?
Minőségi felfüggesztés, pörgős, életteli erőforrás és vagány forma - ezek mind a fürge KTM 390 Duke jellemzői, melyhez most kihagyhatatlan áron juthatsz hozzá. (X)
Télen fokozottan igaz, hogy muszáj feltűnőnek lennünk. Sokféle módon javíthatsz a láthatóságodon, de érdemes tudni, hogy ezeknek csak egy része használható közúton.
A következő években az ország keleti és nyugati régiója is számos tehermentesítő aszfaltcsíkot kap. Arról is döntöttek, hogy miként változik az útdíjfizetés rendszere.
Különleges terepmotoron dolgoznak az amerikaiak, ami hangtalanul lopakodik, ha kell, de alkalomadtán gázolajjal vagy éppen kerozinnal is vígan elpöfög.