A hazai klasszikus társasházak, panelek garázsait még Wartburgokra, vagy még inkább Trabikra méretezték, bezzeg mára a kiskocsik is messze túlnőttek az egykor még középméretűnek kikiáltott Golf-méretosztályon. A fedett parkolás így sokaknak gondot okoz, pláne ha egy motor vagy robogó is lakik a helyiségben, ami ilyenkor télen általában a belső fal mellé párhuzamosan bepasszírozva várja a kikeletet.
Valószínűleg sokaknak okozott már gondot ez a helyhiány, amin a Motolift tervezői egy okos találmánnyal igyekeznek segíteni. Az egyszerű rámpából és sínből, no meg a függőleges mozgást biztosító oszlopból, illetve motorból álló szerkezet alig foglal több helyet, mint egy átlagos kétkerekű, használatával pedig megoldható, hogy egyazon helyen parkoljon a család kocsija és motorkerékpárja:
A lift felemelt állapotban rögzíthető és lezárható, ezáltal lopásgátlóként is kitűnően beválhat, arról nem beszélve, ha az autó és a belső fal közé építik be, akkor - orral beállva - még mozgatni sem kell a járgányt. A spanyol gyártó főként kisméretű garázsokba és közös használatú teremgarázsokba ajánlja a beszámolójuk szerint könnyen telepíthető terméket.