A szigorodó szabályozás ellenére napjainkban is sok gyanús futásteljesítményű motort hirdetnek országszerte. Összeállításunkban bemutatjuk, miként buktathatók le ezek.
Centizned kell a kocsival, hogy ne karcold meg a motort, de a garázsajtót is be tudd csukni magad mögött? Nem vagy egyedül, és már van megoldás is a problémára.
Ránézésre ez egy két-hárommilliós gép, pedig az efféle tippelések igencsak messze esnek a valóságtól. Ez a kalandmotor annyiba kerül, mint egy 125-ös robogó.
Tavaly is több ezer darabbal bővült a hazai motorállomány, ami azt bizonyítja, hogy a nemrég még problémásnak kikiáltott módosítások igencsak helyénvalók voltak.
A kezdeti KTM-sikerek után most a hondások vették át a stafétát, élen Barredával és „Speedy" Goncalvessel. A magyar motorosok a középmezőnyben küzdenek.
A csendes ünnepi hetek alatt úgy tűnik, egy vadonatúj modell bontakozott ki, mégpedig a Suzuki háza tájáról. Jó esély van rá, hogy újabb turbós gép érkezzen távol-keletről.
Ha létezne vételár/teljesítmény kategória, ez a Dög a használt vasak élmezőnyében tanyázna. Erős, jól néz ki és még olcsó is - vajon hol a hiba?
A legnagyobb pályákon bizonyítják rátermettségüket, pedig motorjaik eredetileg bevásárló háziasszonyok részére készültek. A Cub-kupa legemlékezetesebb pillanatai.
Idén is rengeteg videót töltöttetek fel a Sportmotorra, és lelkesen szavazva kiemeltétek közülük a legjobbakat. Íme, ezek voltak a szezon legpengébb motoros kisfilmjei!
Eltérő hengerűrtartalmú és kategóriájú motorok, mégis közös versenyen indulnak, hogy kiderüljön, a motorosok szerint melyik volt a 2014-es szezon legnagyobb durranása!
A pletykákkal ellentétben nem csúszik az ún. megyei e-matrica bevezetése, így január elsejétől bármelyik autós hozzájuthat az évi ötezer forintba kerülő szolgáltatáshoz.
Már csak két napod maradt, hogy spórolj egy kicsit a motorozás költségein, legyen szó vételről, eladásról vagy egyszerűen csak a saját géped ügyintézéséről.
A hétköznapi próbákon szépen helytálltak, de most jön a feketeleves - Európa legkeményebb hágói sok csomaggal és utassal. Vajon kifogynak a szuszból vagy meglepnek minket?
Még hogy száz lóerő alatt nincs élet? Bebizonyítottuk, hogy A2-es jogsival is lehet egészen komoly túrákra vállalkozni, bár kompromisszumok azért akadnak bőven.
Napsütés, kellemesen hűs tenger és a talján vidék legszebb részei, természetesen egy motor nyergéből. Ez byferko beszámolója nagyszabású olasz motorostúrájukról.
Fogyasztói világunkban sokan, sokféleképpen próbálják értelmezni a karácsonyt, alapvető üzenete mégsem változott: a szeretet és a család a legfontosabb. Az ebből fakadó energiáknak semmi nem állhat útjába.
A gyárak idén is tucatszámra ontották az újdonságokat. Íme, egy csokorban a legjobbak, hogy az Olvasók eldöntsék, melyik típus nyerje az Év Motorja címet.
Pár nap múlva gyökeresen megváltoznak a jogsiszerzés feltételei. A módosítás célja, hogy felkészültebb vezetők kerüljenek ki az iskolákból.