Első ránézésre csak egy olcsó, A2-vel vezethető tucatmotornak tűnhet, de a részletek annál árulkodóbbak. Új életet lehelhet a rég elfeledett negyedliteres szupersport kategóriába.
Milyen légnemű veszélyekkel számolhatunk egy átlagos garázsban? Mit a teendő, ha letüdőzünk valamit, amit nem kellett volna? Munkavédelem bukósisakosoknak.
Alapjaiban változtathatja meg az allrounderek piacát a Yamaha új ötlete. Egy keskeny, mégis három nyomon futó gép, mely egyesíti a robogók és a nagymotorok előnyeit.
Masszívabb futómű, csinosabb megjelenés és továbbfejlesztett időjárás-védelem jellemzi a japán gyártó régi-új crossovereit, melyek ma reggel mutatkoztak be a nagyközönségnek.
A török odüsszeia rejtett ékköve egy kihagyhatatlan célpont, de motorral megközelíteni - mint kiderült - szinte lehetetlen. Elképesztő kihívások vártak az út legizgalmasabb részén.
Vége a találgatásoknak, hiszen az elmúlt napok viharai után végre tisztázódott: nem volt sárga zászló, nem büntetik Lorenzót, és Rossi sem futamodik meg az évadzáró előtt.
Lengéscsillapító a bukósisakban? Az ötlet nem is annyira elrugaszkodott, különösképpen, hogy nagy sebességű ütközésnél valóban fontos szerepet kapnak a plusz alkatrészek.
A futam, amiről még hosszú évekig beszélni fognak a rajongók, pedig a tegnapi verseny legfontosabb mozzanata tulajdonképpen nem is a pályán történt.
Korábban már nagyító alá tettük a Honda NSS125 Forzát, de úgy gondoltuk, egy tartós teszt keretén belül tovább boncolgatjuk ezt a nagytestű robogót.
A kastélyból kinövő vadonatúj épület, a zsilipen átúszó, száz méter hosszú híd és a határ menti utak legszebb, eldugott értékei. Cblaci látványos galériája a már megszokott, kiváló stílusban.
Hogy rendeznek motorversenyt egy olyan országban, ahol a közúti közlekedés is gyerekcipőben jár? Sok munkával igenis lehetséges ez, amire a legjobb példa a Svábhegyi felfutó története.
A jól értesült távol-keleti újságok máris tényként közlik, hogy a nemrég megvillantott GSX-projekt valójában egy új, közel 1500 köbcentis Hayabusát rejt. Kíváncsian várjuk.
A füldugót és a sok helyet foglaló, nehézkes szigetelést helyettesítheti az új megoldás, mely segítségével nagysgrendekkel halkabbá válhatnak a fejvédők.
Mennyit lehet lenyomni egy nap alatt motorral? Két-háromezer kilométert? Bármennyire hihetetlen, a tipp erősen alulbecsüli a jelenlegi rekordot, pedig a csúcstartó nem éppen átlagos, hétköznapi ember.
Az öreg XJR-ben rejlő lehetőségek száma szinte végtelen, café racer és klasszikus sportmotor is készült már belőle. Az El Solitariónál most szupersportgépet faragtak a koros sornégyesből.
Az évtized MotoGP-futama! - áll a FIM összefoglalójában, és ez esetben nem önfényezésről beszélünk, a tegnap hajnali verseny tényleg páratlan volt.
Az utolsó részben egy magyar-szlovák vegyes csapat segítségével hozzájutunk a Kawasakihoz, felfedezzük a dűnéket és a nyugati part legszebb wadijait, majd érzékeny búcsút veszünk a varázslatos országtól.