Hazánkban és Európában is az egyik legnépszerűbb szegmens a crossoverek osztálya, ezen belül is előkelő helyet foglal el a Honda NC750X típusa, így nem csoda, hogy a modell kiemelt figyelmet kapott az idei fejlesztések során.
A 2012-ben megjelent NC700X, illetve utódja, a tavaly leleplezett NC750X folyamatosan a tíz legkelendőbb motorkerékpár közé tartozik az öreg kontinensen. Népszerűségét nem csak praktikus felépítésének és kiemelkedő teljesítményének köszönheti, hanem annak is, hogy a Honda mérnökei évről-évre továbbfejlesztik. Az idei beavatkozások eredményeként a motor teljesen átdolgozott, még feltűnőbb idomzatot, illetve fényezést kapott, valamint egy LED-es első fényszórót és hátsó lámpát. A pihentetőbb utazást a 70 milliméterrel megnövelt szélvédő garantálja, és fontos változás még, hogy a duplakuplungos automatikus váltó (DCT) S üzemmódja három alprogramot kapott, így a pilóta mindig az aktuális időjárási és útviszonyoknak, valamint motorozási stílusának megfelelően szabályozhatja a hajtáslánc működését.
A modellfejlesztés eredményeként új, kompakt, kis tömegű kipufogódob került a gépre, ami még mélyebbé teszi a jellegzetesen pulzáló, 270 fokban elékelt főtengelyű erőforrás hangját. A kisebb, CB500X jelzésű típus is számos új alkatrésszel gazdagodott, melyek eredményeként időjárás-védelme és vezethetősége is javult.
A kereken tíz centivel magasabb plexi hatékonyabban tereli el a menetszelet a vezetőről és utasáról, a fénydiódás (LED) első és hátsó lámpa vagányabb megjelenést és jobb láthatóságot biztosít, míg az állítható fékkar és a finomabban kapcsolható váltó a vezetési élményt fokozza.