Az egykori kategóriateremtő az elmúlt 15 évben számos vetélytársat kapott, így elkerülhetetlenné vált, hogy a hangvillások továbbfejlesszék motorjukat. Nem is végeztek félmunkát, egyből háromféle FJR-rel lepték meg a sportos túramotorra vágyó vásárlókat.
Idén januártól megszűnt a rendszámon található igazolómatrica, illetve az állomások száma is csökkent, mivel az NKH telephelyek időszakos vizsgára immáron nem fogadják a személyautókat és furgonokat.
A friss számok azt mutatják, hogy a nyári hónapokban elképesztően magas az ittasan okozott motorbalesetek száma. Mielőtt valaki a kocsmafalnak támasztott szimókra gondolna, sajnos nem - a nagymotorok vezetői is ludasak.
Michael Schumacher síbalesete óta gyakran röppennek fel olyan hírek, hogy a fejkamerák tulajdonképpen növelik a sérülés kockázatát, ezért viselésük nem javasolt. A most végzett kutatásban azt vizsgálták, vajon a motorosokat érinti-e a korlátozás.
Jól fut a narancs márka szekere, a Husqvarnát is irányító cégcsoport messze túlszárnyalta eddigi eladásait, és ez bizony a termelt profiton is meglátszik.
Sokszor az új alkatrész vásárlását vagy az eredeti darab újrafényezését is megspórolhatja a tulajdonos, ha egy kicsit foglalkozik motorja külsejével. Persze a sikerhez nem árt betartani az alapvető szabályokat.
Új színek és abroncsok jellemzik a hangvillások idei versenygépeit, melyekkel a világbajnok csapat a Superbike és a MotoGP mezőnyében indul harcba. Indulhat a tánc!
A MAMI Kupa éves díjátadóján napvilágot láttak a 2016-os bajnokság részletei, közöttük az is, hogy milyen feltételekkel vehetnek részt az utcai motorosok a küzdelmekben. Az új kategória olcsó, vonzó lehetőség a korosabb gépek tulajdonosainak.
Versenyzői pályafutásom eddigi legizgalmasabb, legváltozatosabb szezonja volt 2015, és több szempontból is jelentős mérföldkőként tekintek vissza rá.
Csupán 84 motoros fejezte be az idei, kaotikus Dakart, ahol eddig szinte ismeretlen, privát versenyzők tündököltek, míg a favoritnak számító gyári pilótákat balesetek és technikai problémák hátráltatták.
Tíz éve még azért küzdöttek, hogy elérjék az évi százezer darabos mennyiséget, de ma már messze túlszárnyalták ezt, s a friss modelleket látva újabb nagy ugrásra készülnek.
Merre indulj motorozni, ha van néhány szabadnapod vagy egy hosszú hétvégéd? Íme, öt általunk is bejárt, príma túraterv a szélrózsa minden irányába, két-, három- és négynapos hétvégékre.
Ritka alkalom, hogy egy japán gyártó betekintést enged a műhelytitkokba, ezért is meglepő, hogy a Honda most lépésről-lépésre bemutatja, miként készül a méregdrága RC213V-S.
Egymásnak ellentmondó hírek, hihetetlen műszaki adatok és sorra felbukkanó skiccek jelzik, hogy a Suzuki valami nagy dobásra készül. Új királya lesz a túrasportosztálynak?
Tavaly már olyan hírek is felröppentek, hogy elmaradhat a 2015-ös GP, és a továbbiakban sem rendeznek több futamot. Most végre pont került az ügy végére, megkönnyebbülhetnek a rajongók.
A motorosok többsége alapvetően cikinek tartja, ha egy gyár visszahívási kampányt hirdet, pedig az éppen az ügyfelek érdekeit szolgálja. Az elmúlt évtized legérdekesebb biztonsági visszarendelései között szemezgettünk.
A nyáron vígan pöfékelő robogó a hidegben csak köhög, de a hosszas indítózás ellenére sem kel életre? Lehet, hogy a dúsító a ludas, melynek beszerzése - néha - nem is olyan egyszerű. Olvasónk saját ötletével orvosolta a hibát.
Megfizethető, valódi terepmotor és A2-es jogsihoz ajánlott, sportos kétkerekű is érkezik Indiából. A kinti gyáróriások révén a legfontosabb európai kategóriák kapnak vérfrissítést.