Meglepetés, hogy csak egy évre írt alá a Ducatihoz, és nem véletlenül.
A nemrég megjelent, hivatalos válasz szerint tilos az előregurulás, de tényleg így van?
Lengyelország és Románia után újabb állammal bővülhet az európai lista.
A 2024-es CBR-ben debütálhat a gyorsváltónál sokoldalúbb, új „okoskuplung.”
Guminyomás, tehermentesítés és a kötelező átvizsgálás a leghidegebb hónapokban.
Egy igazi motoros szentély, amit a márka alapításának 100. évfordulóján nyitottak meg.
Egy, két, három vagy négy henger? Itt mindenki megtalálja a neki tetsző motorkonstrukciót.
Még 95 évesen is aktívan motorozott és részt vett a környék motoros eseményein.
Több mint egy évtizedes kapcsolat szakad meg az év végi átigazolással.
Az elődök percek alatt elfogytak, így ideje volt előállni az újabb Brabus-KTM-mel.
Könnyű és villámgyors enduróval, illetve krosszmotorral rukkolt elő az olasz vállalat.
Ha másodszorra sem sikerül átadni a kazah pályát, akkor jövő nyáron jön a Magyar Nagydíj.
Új felfüggesztés, nyomatékosabb erőforrás és 19-es első kerék – alaposan átfésülték az Africát.
Vidám hangulat és látványos „popóteszt” a berlini üzemben.
Az eddigi gyakorlattal ellentétben nem kérhetnek pénzt a használt köpenyek átvételekor.
A kereslet ugrásszerű növekedésével új márkák bukkantak fel az élmezőnyben.
A KTM után a Yamaha is „összebútorozott” a remek motorjairól és quadjairól ismert vállalattal.
Átfésülték a márka motorjait, hogy még szebbek és praktikusabbak legyenek.