Nagyobb, erősebb és gyorsabb gépek jelentek meg a patinás gyártónál.
Az ötlet jó, de egyelőre csak néhány tucat motorhoz elérhető, és nem minden országban szabályos
Ezúttal a teljesítménynövelés az elsődleges cél, no meg az Euro5+ teljesítése.
Hangerőt fel, és élvezzük az YZR750 0W31 üvöltését!
Ezúttal nem modellfrissítésről van szó: vadonatúj, túlméretes erőforrást kap a Duke.
Gero már elmúlt negyven, amikor rájött, hogy muszáj kipróbálnia a motorozást.
Jobb versenytempó és egy hetedik hely – ez a holland hétvége mérlege.
Városi használatra tervezett, fürge és környezetbarát robogót mutatott be a Honda.
Magabiztosan, nagy előnnyel vezetett, mégis elnézte az utolsó előtti kanyart.
A terepképességénél csak az meggyőzőbb, hogy milyen kiváló túramotor lett a Transalp.
Nem megszokott, hogy ilyen kedvező áron juthatsz „gyári” motoros felszerelésekhez.
Látványos videó és beharangozó a marokkói útról, ahol Dakar-pilóták kísérik a motorosokat.
Így tisztelegnek a legenda előtt, aki – meglepő módon – halála után újra rekorder lett.
Hiába, manapság már semmire nem elég 180 lóerő.
A szakemberekkel beszélgettünk a motoros életmentésről és az új Hondákról.
Havi pár euróért egész Európában biztonságban tudhatod a motorod, bármerre is túrázol.
Közel négyszázezer forintba kerül, ha valaki 70-80 km/órával túllépi a sebességhatárt.
Egzotikus vidékek, ahol 10-ből 9 családnak van motorja, és kétkerekűek nélkül megállna az élet