A szakértő szerint a motorosok remek ügyfelek, ezért nem meglepő, hogy rendkívül alacsony díjak mellett szerződhetnek, és a társaságok között komoly verseny folyik értük.
A világ negyedik legnagyobb olaj- és gázipari társaságaként jegyzett vállalat napjainkban már 130 országban van jelen, csaknem százezer embert foglalkoztat, és szakértelmével győzelemhez segíti a motorsportok ifjú tehetségeit. Bemutatkozik támogatópartnerünk, a TOTAL.
Ingyenes elméleti, illetve gyakorlati képzéssel és értékes ajándékokkal készültek a Fejér megyei zsaruk a GoMoped elnevezésű motorosnapra.
Az évad eddigi legkaotikusabb futamán sokan betliztek, közöttük a szinte biztos győzelmet eldobó Rossi is. A megszakított, majd egy rövid sprintfutam erejéig újra elindított küzdelemben Jack Miller taktikázott a legokosabban.
Szélesebb hátsó gumit szeretnél a gépedre, feldobnál egy sportkipufogót vagy beépítenél egy nagyobb erőforrást? Szinte semmi nem lehetetlen, de legtöbbször nem éri meg belevágni, mert többe kerül a leves, mint a hús.
A brit tulajdonos és a francia Akira Technologies együttműködéséből egy valódi drágakő született. Az SS100 egyszerre régies, jövőbe mutató és persze elképesztően sokba kerül.
A kontinens több országában tárt karokkal – és ingyenesen használható utakkal – várják a motorosokat, de akadnak olyan államok, ahol egy nap alatt akár 40-50 eurót is elszórhatsz a fizetőkapuknál. Összeállításunkkal segítünk elkerülni a legdrágább szakaszokat, hogy kevesebbet kelljen költened a nyaralás alatt.
A Chrobák Team az elmúlt hétvégén sem unatkozott, a csapattagok ezúttal a csehországi Vysoke Mytóba utaztak a nemzetközi kispályás utánpótlás-bajnokság második hétvégéjére.
Kötöttségek nélküli, szervezett túrával színesebbé tett hétvégére invitálnak minden motorost a Pannonia MGTSZ tagjai. A veteránosoknak ingyenes a belépés.
Bár mindkettő hasonló terepen zajlik, és a laikusok számára a motorok között sincs sok különbség, valójában az enduro- és krosszversenyek igencsak eltérő felkészülést igényelnek. Egy kőkemény futam tanulságai az új szakágban szerencsét próbáló Déczi Balázstól.
A gumigyárak boszorkánykonyháiban hónapokon, sőt éveken átívelő munka folyik, mielőtt előrukkolnak egy-egy új modellel. Tesztkilométerek százezrei és elképesztő energiákat felemésztő fejlesztések állnak a kiváló tapadás és a magas futásteljesítmény mögött.
A márka történetének legolcsóbb darabján kicsit sem látszik a spórolás. Radiálisan rögzített féknyereg és sok-sok műszaki csemege jár a vagány megjelenésű bajorhoz, pedig alig felébe kerül, mint a cég robogói.
Az egyre szigorúbb környezetvédelmi előírások miatt újabb ikonikus motorok tűnnek el a piacról, igaz, helyettük új, modernebb vasak várhatók 2017-ben.
Az F 800 GS sikere ékes bizonyíték arra, hogy igenis szükség van valódi terepmotorokra. Egy egész hetes teszten jártunk utána, miért is ilyen kapós a bajorok nemrég megújult endurója.
A változás nyomán teljesen eltűnnek az ezredforduló előtti gépek az utakról. Aki arra túrázna, feltétlenül nézze át a júliustól életbe lépő szabályokat, mert hamarosan bírságolják is a renitens motorosokat.
Mivel is lehetne méltóbban köszönteni az első nyári hónapot, mint egy jó motorversennyel? A MAMI Kupa szervezői is így gondolták, ezért június negyedikén a Kakucs Ringen látták vendégül a hazai motorosport legjobbjait.
Idén már 25. alkalommal tartják meg világszerte a „Ride to work” napot. A kezdeményezés célja, hogy minél többen válasszanak kétkerekűt a városi közlekedéshez. Csatlakozz Te is!
Idén is több ezer motorost várnak az immáron 16 éves múltra visszatekintő eseményre, ahol tesztvezetés, szervezett túra, endurotréning, házi verseny és persze sok-sok koncert közül válogathatnak a látogatók.