Minden eddiginél több kiállító lesz jelen Milánóban.
Úgy tűnik, mindenki nakeddel és nagyrobogóval akar járni. Meg persze GS-sel.
A technika változatlan marad a beszédes nevű, Final Edition modellben.
Maga Ciabatti erősítette meg, hogy Marquez ingyen lép pályára a privát motorral.
A csúcsteljesítményt látva biztosak lehetünk benne, hogy Európába is eljut a modell.
A motorosok hiányolták a négyhengereseket, a gyárak pedig hallgattak rájuk.
Brembo fék, állítható lábtartó és többfunkciós fényszóró az új MT-n.
Immáron fél évszázada segít megelőzni a karambolokat és az eséseket az ABS.
Még soha nem készült ilyen erős, rendszámos egyhengeres.
Hiába közel százéves, ezzel ismét úttörő lehet a Malaguti.
A KTM részesedése is hozzájárulhatott, hogy elkészült a nagy túraenduró.
Superbike és túramotor egyben – ez a BMW vadonatúj crossovere.
Lenyűgöző, sivatagi környezet és az ember, akit nem érdekelnek a fizika törvényei.
Augusztusban ismét ellátogatnak hozzánk a WSBK-pilóták.
Megvizsgálták, hogy miként lehet alkalmas a pálya MotoGP-futam rendezésére.
Alig változott valami, mégis teljesen új modell született. Csodaszép retrómotor a 900 GP.
Az új erőforrás legfontosabb erénye, hogy túraenduróba, nakedbe és sportmotorba is beépíthető.
A fiatal magyar pilóta újabb nemzetközi sikere.