A retro nagy divat mostanság, nincs ez másként a motorkerékpárok tekintetében sem. Hódítanak a hatvanas-hetvenes éveket idéző masinák, s végre visszatértek azok a csodás nyolcvanas évek is.
Ha valaki kamaszfejjel körbemotorozza a Földet, az valószínűleg képbe kerül azzal, hogy mit is kell tudnia egy vérbeli kalandmotornak. Mike Schram, a legfiatalabb világutazó egy csodaszép Husky formájában adja tovább tapasztalatait.
Nemrégiben zajlott a hard enduró szakág évadzáró versenye, melynek ezúttal a vadregényes Lesotho adott otthont. A kiegyenlített erőviszonyokra jellemző, hogy a háromnapos száguldás végén csupán kilenc másodperc döntött a trófea sorsáról.
Visszavágott a tavalyi fiaskóért, és magabiztosan hódította el a döngöltpályás verseny első helyét a MotoGP idei bajnoka, Marc Marquez. Meglepetésre egy másik gyorsaságis is felfért a dobogóra, leszorítva ezzel az élről a szakág legjobbjait.
Bár a 1050 Adventure sem volt éppen unalmas vagy gyenge, az egyre erősödő konkurensek arra ösztönözték a KTM mérnökeit, hogy szteroidkúrára küldjék a népszerű endurót. Az idén ősszel megjelent 1090 rögtön kétféle változatban debütált az EICMA-n.
Kedvező árú, stílustiszta klasszikussal bővíti kínálatát a Keeway. Nem ez lesz a legerősebb 125-ös, de ennyiért senki nem is vár kimagasló teljesítményt.
Az év egyik utolsó, nagyszabású motorsportrendezvénye a spanyol döngöltpályás verseny, amelyen több szakág kiválóságai rajthoz állnak.
A rendkívüli pontosságú Galileo ingyenes navigációs szolgáltatást nyújt a közlekedőknek. Mivel sokkal pontosabb, mint elődei, két éven belül minden új jármű ezt a rendszert használja majd.
Messze könnyebb, mint az eredeti alkatrész, ráadásul a motor érezhetően erősebb lesz vele. Igazi telitalálat a szlovén mester új rendszere.
Nico Rosberg váratlan visszavonulása után számtalan találgatás szárnyra kapott arra vonatkozóan, hogy ki is ülhet majd a helyére. Valentino Rossi édesapja is megszólalt az ügyben.
A kiállítást követően most pályán is megcsodálhatod a forradalmi sorkettest. Elődeihez hasonlóan izgalmasnak tűnik, igazán kár, hogy csaknem egy évet kell várnunk rá.
A Versys család legújabb, egyben legkisebb tagja csupán 296 köbcentis, és ennek megfelelően az ára is kimondottan szerény - az egyhengeres vetélytársakkal szemben is kedvező.
Immáron öt éve töretlen a bajor gyártó növekedése, egyre kimagaslóbb adatokat könyvelhetnek el mind autó-, mind motoreladások tekintetében.
Ismét átalakul a vizsgáztatás, jönnek az erősebb négyütemű és az új, elektromos oktatómotorok, míg az utcai gépeken eddig nem ismert felszerelések válnak kötelezővé. Csak kapkodjuk a fejünket, pedig a változás igazából most kezdődik el.
A napközben is fagypont alatti hőmérséklet és az ebből fakadó rendkívül csekély tapadás is közrejátszhatott a tegnapi tragédiában.
Sokan úgy vélik, a motor és a tetoválás kéz a kézben járnak, ám talán senki sem gondolta, hogy a szárnyasok ennyire szó szerint értelmezik a mondást.
Néhány hónap múlva már bárki megvásárolhatja a ralicsapat által kifejlesztett készletet, és igazi sivatagi endurót faraghat WR-jéből.
A márka legszebb hagyományait eleveníti fel az új ralimotor. Igazán kár, hogy leghamarabb két év múlva kerülhet a boltokba.